Gjest Timari Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 har ikke trent på mange måneder men i dag har jeg løpt en halvtime. Jeg lurer nå på hvor lang tid det det er anbefalt å vente før man begynner å spise? 0 Siter
illuminatum Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 bare å spise det gjerne karbohydrat rik kost, så får musklene noe å bygge seg opp på 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mener å ha hørt at man BØR spise innen 90 min (eller var det 60?) etter at man har trent, for at musklene skal ha noe å bygge på. Så spis i vei! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg visste ikke at man skulle vente med det. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg visste ikke at man skulle vente med det. synes på ha lært det et sted, kanskje for å unngå hold. Eller kanskje man skulle vente med å spise før man har trent? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 bare å spise det gjerne karbohydrat rik kost, så får musklene noe å bygge seg opp på det kommer ann på har man trent muskeltrening og vil ha muskelvektst ville jeg anbefale og spise med engang etterpå. Samme hvis man trenger å restituere seg fort etter å ha trent kondisjon. En instruktør på sats sa til meg at slanket man seg burde man vente en time 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har hørt at en skal spise rimelig raskt, siden forbrenningen er på topp da. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du slanker deg bør du vente en time for at kroppen skal venne seg til å ta av lageret. Hvis du vil øke kondisen og få muskler bør du spise karbohydrater og proteiner etter trening. Det er ikke så mye som skal til, et par skiver med skinke og et glass melk f.eks. Sjokolademelk skal også være bra, for den som vil få fart på restitusjonen. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Altså: rett etter trening for deg som vil bygge opp kroppen, og en time etter for deg som vil bygge ned kroppen:-) 0 Siter
illuminatum Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 synes på ha lært det et sted, kanskje for å unngå hold. Eller kanskje man skulle vente med å spise før man har trent? det å ikke spise rett før en trener er jo en gammel regel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.