Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg sliter ekstremt med å gå ned fordi jeg er så utrolig glad i mat. Trening greier jeg å motivere meg til. Men det er den maten da. Jeg elsker potetchips. Faktisk alle typer poteter. stekte ,potetmos,pomfrites,potetsalat you name it! Samtidig sliter jeg med bulimi. Når jeg spiser knekkebrød og vanlig mat og sånt greier jeg meg bra. Men når jeg skeier ut kaster jeg opp.. Må jeg bare unngå sånn mat helt eller hva tror dere? dessuten. Jeg sykler stort sett bare. spinningtimer. Burde jeg legge inn en styrke økt også ? trener man styrke hver dag? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har mistanke om at du kanskje ikke er så veldig overvektig? Tør jeg spørre hvor mye du veier da? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har mistanke om at du kanskje ikke er så veldig overvektig? Tør jeg spørre hvor mye du veier da? veier 58 kg..men er 145 høy bare 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 veier 58 kg..men er 145 høy bare 145?? Ikke for å være frekk, men det var veldig lavt. =) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 145?? Ikke for å være frekk, men det var veldig lavt. =) i know.. har en sjelden stoffskiftesykdom..som gjør at jeg er kortvokst 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 i know.. har en sjelden stoffskiftesykdom..som gjør at jeg er kortvokst Hvis du har en stoffskiftesykdom er det kanskje lurt å lage et evt slankeopplegg i samråd med legen din? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du har en stoffskiftesykdom er det kanskje lurt å lage et evt slankeopplegg i samråd med legen din? nja..sykdommen min er velregulert. spiser lavproteinkost 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 145?? Ikke for å være frekk, men det var veldig lavt. =) nei det visste hun sikkert ikke fra før. har dere ikke hørt at det er så frekt å kommentere at tynne personer er tynne? da bør det samme gjelde lave assa. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 nei det visste hun sikkert ikke fra før. har dere ikke hørt at det er så frekt å kommentere at tynne personer er tynne? da bør det samme gjelde lave assa. Okei??!? Frekkheten blir bestemt av hvordan man sier ting! Uavhengig hva det gjelder. -Om det er at man er lav, høyt, tykk, tynn, midt i mellom, mørk, lyst, gul, grønn, snill, blid, sur, bitter etc. Jeg er lav, noe jeg får påpekt hver dag!! Men fåtallene av kommenterane har vært frekke.. 0 Siter
Gjest popart Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Okei??!? Frekkheten blir bestemt av hvordan man sier ting! Uavhengig hva det gjelder. -Om det er at man er lav, høyt, tykk, tynn, midt i mellom, mørk, lyst, gul, grønn, snill, blid, sur, bitter etc. Jeg er lav, noe jeg får påpekt hver dag!! Men fåtallene av kommenterane har vært frekke.. Men jeg er enig med Petrusa, det er helt meningsløst å påpeke til en person på 145 at det er lavt. Det er som å si til folk: "du har mørkt hår" el. Hva er vitsen? Jeg vet at folk som er nærmere 2 meter får det påpekt, folk som er høygravide får alltid høre "oj, du var jammen gravid" osv. Men det er utrolig irriterende og man blir veldig lei av det. Jeg syns det er frekt og unødvendig, selvom du legger til "ikke for å være frekk". 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Men jeg er enig med Petrusa, det er helt meningsløst å påpeke til en person på 145 at det er lavt. Det er som å si til folk: "du har mørkt hår" el. Hva er vitsen? Jeg vet at folk som er nærmere 2 meter får det påpekt, folk som er høygravide får alltid høre "oj, du var jammen gravid" osv. Men det er utrolig irriterende og man blir veldig lei av det. Jeg syns det er frekt og unødvendig, selvom du legger til "ikke for å være frekk". "Men jeg er enig med Petrusa, det er helt meningsløst å påpeke til en person på 145 at det er lavt." Egentlig ganske meningsløst av deg å skrive det innlegget her også. Gjør det deg noe at jeg lurte på hvorfor hun er 1,45 høy?? "Det er som å si til folk: "du har mørkt hår" el. Hva er vitsen?" Å hva er vitsen med å snakke om været? Ikke vet jeg, men folk snakker om det 24/7 fordi.. "Jeg vet at folk som er nærmere 2 meter får det påpekt, folk som er høygravide får alltid høre "oj, du var jammen gravid" osv. Men det er utrolig irriterende og man blir veldig lei av det." Alle er ikke som deg! Jeg er lav, og før høre det hver dag!! Men jeg gidder ikke gå å irritere meg over det fordi. Kjæresten min er nesten to meter og får høre det titt og ofte. Så lenge ingen mener noe vondt med å kommentere det, så er vel ingen skade skjedd?!!? Dessuten er det vel ingen som går høygravid hele livet, så SÅÅÅ lei kan vel ikke bli hvis en får spm om det. "Jeg syns det er frekt og unødvendig, selvom du legger til "ikke for å være frekk" Javel. Jeg syns ikke det var frekt, det var absolutt ikke meningen å være det heller. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 sjekk www.somebody.no det er vektreguleringsprogram. Kan brukes til slanking og vektøkning eller kosthold generelt. Der regnes din BMI ut, du vet da hva du må spise for å holde deg der du er pr i dag, for å gå ned eller hvor mye du må spise for å gå opp.Og du holder veldig greit rede på antall intatte kalorier pr dag, men også de forbrente. Du legger inn hva du har spist og trent/ beveget deg. Veldig enkelt. veldig smart. koster 990 i året. Anbefales. Har gått ned 15 kg på 5 mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.