laguna1365380434 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vi skal starte blekka vår igjen, og av alle ting har redaksjef bestemt at rumpa til J-Lo skal være enslags fellesnevner for nummeret?! Jeg har fått den ytterst vage oppgave å synse fra jenteståsted om bikinier, kroppsdeler og rumper og sånn. Det var LITT vanskelig bare da. Særlig når jeg helst vil skrive noe halvsmart, helmorsomt og når det skal leveres i morgen. Har noen et eller annet poeng som sneier inn på "problemstillingen" og som jeg kan stjele og bruke blir jeg fornøyd. Jeg har skrevet en linje, jeg har liksom ikke så mye å si om dette. Noen som melder seg frivillig til å være festelig og poengtert her?! I såfall tusen takk. *Helt blank* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ei av døtrenes venninner snakka her forleden om sin mors gelérompe...så gelérompe var det første som falt meg inn når jeg leste innlegget ditt. Men hvordan vinkle det....hmm...tror jeg melder pass ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er naturligvis umulig for meg å sette meg inn i et jentehode og synse om rumper og g-streng fra deres ståsted. Dere er tross alt ikke gode. Selv om det er nærliggende å tro at jeg kunne sett ting fra deres ståsted hvis jeg hadde hevet innpå noe LSD og dermed opparbeidet meg et sykt sinn. Men når det er sagt: Jeg vil gjerne ha adressen til blekka deres. Den er litt artig. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vaffellår som siger ned over knærne som en lomme.... 0 Siter
Gjest sigen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Rumpepumpe er in for tida blant førtiser. 0 Siter
Gjest cupcake Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Med alvorlig røst etter at jeg hadde fått komplimenter av noen venninner etter et nytt jeanskjøp: "Mamma, æ synes egentlig ikke rumpa di e så fin, den har liksom så mange hulla og humpa i den." 0 Siter
mrxx Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Dette tror jeg du klarer helt fint selv. Du er veldig god til å skrive og formulere deg, så dette går fint:-) 0 Siter
Gjest Noe slikt?? :0) Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Man føler seg ikke veldig lur, når naboen tar et raskt overblikk over den nye buksa, og gratulerer med stilige sykkelvesker... Du har hørt om blyanttesten? Hvor man avgjør om man har hengebryster, ved å legge en blyant uder puppen, og ser om den blir værende der? Jeg har funnet en lignende for ræva. Hvis man setter seg på mobiltelefonen, og aldri finner den igjen mer. Så bør man vurdere en Fedon... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Ei av døtrenes venninner snakka her forleden om sin mors gelérompe...så gelérompe var det første som falt meg inn når jeg leste innlegget ditt. Men hvordan vinkle det....hmm...tror jeg melder pass ;-) Skal se om jeg får flettet inn noe om geleromper..;-) *lol* Morsomt utrykk! Fikk forlenget frist, det var bra, for jeg har nemlig fortsatt bare skrivd ei linje :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Det er naturligvis umulig for meg å sette meg inn i et jentehode og synse om rumper og g-streng fra deres ståsted. Dere er tross alt ikke gode. Selv om det er nærliggende å tro at jeg kunne sett ting fra deres ståsted hvis jeg hadde hevet innpå noe LSD og dermed opparbeidet meg et sykt sinn. Men når det er sagt: Jeg vil gjerne ha adressen til blekka deres. Den er litt artig. Den skal du få! :-) Så gøy at du vil lese den! Setter opp adressen på meldinger når vi er oppe og kjører. Tror det blir i neste uke engang, det mangler visst noe på looken. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Vaffellår som siger ned over knærne som en lomme.... *lol* :-) Vaffelår..:-D 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Rumpepumpe er in for tida blant førtiser. *lol* Det hørtes definitivt ut som noe jeg bør få med..:-) Hva i all verden er en rumpepumpe og hvordan funker den? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Med alvorlig røst etter at jeg hadde fått komplimenter av noen venninner etter et nytt jeanskjøp: "Mamma, æ synes egentlig ikke rumpa di e så fin, den har liksom så mange hulla og humpa i den." *lol* Smigrende!:-D Cellulitter er en god kilde til mange gøyale betraktninger om bikinisesongen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Dette tror jeg du klarer helt fint selv. Du er veldig god til å skrive og formulere deg, så dette går fint:-) Takk skal du ha, du er grei! :-) Nå ble tidsfristen på hele saken forlenget, så da har jeg over helga på meg hvertfall. Like greit for jeg har fortsatt bare skrivd ei linje..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Man føler seg ikke veldig lur, når naboen tar et raskt overblikk over den nye buksa, og gratulerer med stilige sykkelvesker... Du har hørt om blyanttesten? Hvor man avgjør om man har hengebryster, ved å legge en blyant uder puppen, og ser om den blir værende der? Jeg har funnet en lignende for ræva. Hvis man setter seg på mobiltelefonen, og aldri finner den igjen mer. Så bør man vurdere en Fedon... *lol* :-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Bikini er pupper og rompers nemesis, men jeg har funnet en sammenheng! I flg min teori hjelper det aa gni seg mellom puppene med toalettpapir hver dag. Logisk nok, se hva som har skjedd med rompa over tid, du gjoer jo det samme der? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Bikini er pupper og rompers nemesis, men jeg har funnet en sammenheng! I flg min teori hjelper det aa gni seg mellom puppene med toalettpapir hver dag. Logisk nok, se hva som har skjedd med rompa over tid, du gjoer jo det samme der? *lol* :-) 0 Siter
Gjest Lurer litt på det. Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hva betyr blekka? En slags avis eller noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.