laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Hva betyr blekka? En slags avis eller noe? Jupp..En liten nettavis vi holdt litt på med i fjor,som vi tenkte å sparke litt liv i igjen..:-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 *lol* :-) Det er da logisk. Eller kanskje det bevirker at rompa blir mindre og puppene større? Avhengig av hvor mye de gnir hvor? 0 Siter
vilde Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Skal se om jeg får flettet inn noe om geleromper..;-) *lol* Morsomt utrykk! Fikk forlenget frist, det var bra, for jeg har nemlig fortsatt bare skrivd ei linje :-) Mannen min kaller rumpa mi for geleen...Hi hi, den er ikke akkurat fast nei. Men den rister skikkelig når jeg danser da, og det er jo kult :-) 0 Siter
tonie Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes det er pokker så dårlig gjort av alle gutta å gå bananas over rumpa til J-Lo! Her har en slitt og strevd i årevis, gjort rumpeøvelser og gått på karbofri diett og Gud vet alt - men hva skjer!?! Akkurat da jeg endelig selv syntes at rumpa mi var bortimot perfekt(dvs stram og et par størrrelser mindre enn de fleste andres), da dukker selvsagt den Lopez-dama opp, og alle menn går fullstendig opp i liminga! Kunne de ikke bare sagt litt før at de likte store damerumper, så kunne jeg spart meg bryderiet??? Jeg er SUR...Hadde jeg enda kunnet more meg med å gjøre et par andre damer misunnelige med den harde og flate lille rumpa mi, men neida! Når står alle på venteliste for å kjøpe sprettrumpe hos kirurgen. De eneste som muligens digger rumpa mi nå er de som har innoverrumpe! :-/ 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes det er pokker så dårlig gjort av alle gutta å gå bananas over rumpa til J-Lo! Her har en slitt og strevd i årevis, gjort rumpeøvelser og gått på karbofri diett og Gud vet alt - men hva skjer!?! Akkurat da jeg endelig selv syntes at rumpa mi var bortimot perfekt(dvs stram og et par størrrelser mindre enn de fleste andres), da dukker selvsagt den Lopez-dama opp, og alle menn går fullstendig opp i liminga! Kunne de ikke bare sagt litt før at de likte store damerumper, så kunne jeg spart meg bryderiet??? Jeg er SUR...Hadde jeg enda kunnet more meg med å gjøre et par andre damer misunnelige med den harde og flate lille rumpa mi, men neida! Når står alle på venteliste for å kjøpe sprettrumpe hos kirurgen. De eneste som muligens digger rumpa mi nå er de som har innoverrumpe! :-/ Her var det mye bra til artikkelen min hvertfall!:-D Og : enig:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Den skal du få! :-) Så gøy at du vil lese den! Setter opp adressen på meldinger når vi er oppe og kjører. Tror det blir i neste uke engang, det mangler visst noe på looken. :-) Klart jeg vil lese! Jeg leste en del der sist (men mistet adressen da jeg fikk ny maskin), og det var helt klart mye etter min smak der. Det var i hvert fall mange dyktige (og ikke minst morsomme) skribenter der sist i hvert fall! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Klart jeg vil lese! Jeg leste en del der sist (men mistet adressen da jeg fikk ny maskin), og det var helt klart mye etter min smak der. Det var i hvert fall mange dyktige (og ikke minst morsomme) skribenter der sist i hvert fall! Takker&bukker, så koselig! :-) Vi skal prøve å få det småmorsomt, jeg synes vi ga oss for fort i fjor..Legger linken når ferdig (vi får skinnende ny adresse, nemlig) Vi skal prøve å ikke skuffe, selvom jeg personlig synes idemaker og redaksjef var rimelig vag og ullen i sine ønsker rundt første nummer..:-o Men vi har australiakorespodenten vår tilbake i gamlelandet,han er dritmorsom, og redder nok mye. Han tar det meste på strak arm. Jeg skal som forrige gang bare synse litt påsidelinjen, det pleier jeg jo forsåvidt å fikse da..;-) Mitt eneste ankepunkt mot gjengen er at jeg fortsatt må være: laguna, kvotert..:-I Jeg synes jammen jeg kunne få stige litt i gradene, men de synes de er så innmari festelige, så da så..;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Klart jeg vil lese! Jeg leste en del der sist (men mistet adressen da jeg fikk ny maskin), og det var helt klart mye etter min smak der. Det var i hvert fall mange dyktige (og ikke minst morsomme) skribenter der sist i hvert fall! Du burde jo ha blitt med der da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.