Gjest godt! Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/06/15/434825.html Obduksjonen viste at ektemannen hadde rett. Fornuften seiret og de sentimentale fundamentalistene tapte. Det samme gjorde de erkekristne. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Spørs om det hjelper --fornuft og fakta aldri har stått så høyt i kurs hos disse folkene. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Alle har tapt i denne saken. Jeg er glad for at hun antageligvis ikke visste eller kunen føle at de sultet henne til døde. Fælt at de ikke kunne være sikre på det før obduksjonen. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Spørs om det hjelper --fornuft og fakta aldri har stått så høyt i kurs hos disse folkene. Jeg er inegn kristenfundametalist - jeg syns likevel det var grusomt å sulte ihjel et medmenneske - 0 Siter
Gjest fordummende Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Dette var da en konklusjon alle uten hjerneskade burde ha kommet fram til for lenge siden. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg er inegn kristenfundametalist - jeg syns likevel det var grusomt å sulte ihjel et medmenneske - Det rare er at disse som synes det var greit å sulte ihjel Terri, er de samme som hyler hver gang noen skyter noen skabbete katteskinn som pisser og driter rundt på andre folks eiendom. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det var ikke akkurat overraskende nei. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 ...og enkelte DOLere har 1 kamel eller 10 å spise. De fleste av påstandene som ble fremlagt av damas foreldre og deres støttespillere er nå definitivt dokumentert falske. Og mener å erindre at det var en og annen her inne som henviste til ymse av den gjengens sider på nettet, og meget sterkt predikerte for at påstandene der var den ene og fulle sannhet... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 ...og enkelte DOLere har 1 kamel eller 10 å spise. De fleste av påstandene som ble fremlagt av damas foreldre og deres støttespillere er nå definitivt dokumentert falske. Og mener å erindre at det var en og annen her inne som henviste til ymse av den gjengens sider på nettet, og meget sterkt predikerte for at påstandene der var den ene og fulle sannhet... Hehe, glem det... Hvis man først setter seg over medisinske eksperter, så svelger man heller ikke kameler når man tar feil. Besserwissere er rett og slett dårlige på kamelspising 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Alle har tapt i denne saken. Jeg er glad for at hun antageligvis ikke visste eller kunen føle at de sultet henne til døde. Fælt at de ikke kunne være sikre på det før obduksjonen. "Alle har tapt i denne saken." Jeg er såpass sentimental av meg når det gjelder retten til å bestemme over sitt eget liv at jeg mener vinneren her ble Terri. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 ...og enkelte DOLere har 1 kamel eller 10 å spise. De fleste av påstandene som ble fremlagt av damas foreldre og deres støttespillere er nå definitivt dokumentert falske. Og mener å erindre at det var en og annen her inne som henviste til ymse av den gjengens sider på nettet, og meget sterkt predikerte for at påstandene der var den ene og fulle sannhet... Jeg synes fremdeles det er feil at man tar livet av folk med hjerneskader så lenge de puster sjøl. Da er de ikke hjernedøde. Det er som i Nederland hvor legene tar livet av nyfødte unger hvis de ser at de har en hjerneskade. Vil du virkelig ha det slik her? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes fremdeles det er feil at man tar livet av folk med hjerneskader så lenge de puster sjøl. Da er de ikke hjernedøde. Det er som i Nederland hvor legene tar livet av nyfødte unger hvis de ser at de har en hjerneskade. Vil du virkelig ha det slik her? "Det er som i Nederland hvor legene tar livet av nyfødte unger hvis de ser at de har en hjerneskade." Dette var da en svært så nyansert uttalelse. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.