Gå til innhold

Terri-saken og obduksjonsrapporten

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

Spørs om det hjelper --fornuft og fakta aldri har stått så høyt i kurs hos disse folkene.

Skrevet

Alle har tapt i denne saken. Jeg er glad for at hun antageligvis ikke visste eller kunen føle at de sultet henne til døde. Fælt at de ikke kunne være sikre på det før obduksjonen.

Skrevet

Spørs om det hjelper --fornuft og fakta aldri har stått så høyt i kurs hos disse folkene.

Jeg er inegn kristenfundametalist - jeg syns likevel det var grusomt å sulte ihjel et medmenneske -

Gjest fordummende
Skrevet

Dette var da en konklusjon alle uten hjerneskade burde ha kommet fram til for lenge siden.

Skrevet

Jeg er inegn kristenfundametalist - jeg syns likevel det var grusomt å sulte ihjel et medmenneske -

Det rare er at disse som synes det var greit å sulte ihjel Terri, er de samme som hyler hver gang noen skyter noen skabbete katteskinn som pisser og driter rundt på andre folks eiendom.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det var ikke akkurat overraskende nei.

Skrevet

...og enkelte DOLere har 1 kamel eller 10 å spise.

De fleste av påstandene som ble fremlagt av damas foreldre og deres støttespillere er nå definitivt dokumentert falske.

Og mener å erindre at det var en og annen her inne som henviste til ymse av den gjengens sider på nettet, og meget sterkt predikerte for at påstandene der var den ene og fulle sannhet...

Gjest papirtiger
Skrevet

De fleste av påstandene som ble fremlagt av damas foreldre og deres støttespillere er nå definitivt dokumentert falske.

Og mener å erindre at det var en og annen her inne som henviste til ymse av den gjengens sider på nettet, og meget sterkt predikerte for at påstandene der var den ene og fulle sannhet...

Hehe, glem det... Hvis man først setter seg over medisinske eksperter, så svelger man heller ikke kameler når man tar feil.

Besserwissere er rett og slett dårlige på kamelspising ;)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Alle har tapt i denne saken. Jeg er glad for at hun antageligvis ikke visste eller kunen føle at de sultet henne til døde. Fælt at de ikke kunne være sikre på det før obduksjonen.

"Alle har tapt i denne saken."

Jeg er såpass sentimental av meg når det gjelder retten til å bestemme over sitt eget liv at jeg mener vinneren her ble Terri.

Skrevet

Jeg synes fremdeles det er feil at man tar livet av folk med hjerneskader så lenge de puster sjøl. Da er de ikke hjernedøde.

Det er som i Nederland hvor legene tar livet av nyfødte unger hvis de ser at de har en hjerneskade. Vil du virkelig ha det slik her?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg synes fremdeles det er feil at man tar livet av folk med hjerneskader så lenge de puster sjøl. Da er de ikke hjernedøde.

Det er som i Nederland hvor legene tar livet av nyfødte unger hvis de ser at de har en hjerneskade. Vil du virkelig ha det slik her?

"Det er som i Nederland hvor legene tar livet av nyfødte unger hvis de ser at de har en hjerneskade."

Dette var da en svært så nyansert uttalelse. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...