Gå til innhold

Komme til frisøren med fett hår?

Anbefalte innlegg

Gjest Daniellla
Skrevet

Har 3-dagers hår, fett og deilig.. Men det ser greit ut når jeg har det i strikk. Senere i dag skal jeg til frisøren, og da blir det jo vasket uansett, så jeg vet ikke om jeg gidder å vaske det nå?

Synes frisører det er ekkelt med kunder som bare tropper opp slik fordi "det skal jo vaskes likevel"...

Teit spørsmål, jeg vet. =)

Fortsetter under...

Gjest eller
Skrevet

Kanskje det blir litt det samme som om du skulle til fotpleie ...... og du kom med svarte føtter *isj og æsssssj*

Skrevet

Synes du det er fett og deilig?`Huff, ikke ser det lekkert ut og ikke er det mye deilig å ha fett hår. Det er det verste jeg vet.

tigertrollet
Skrevet

Husker en kompis som ble sendt hjem fra frisøren. Hun ville ikke ta i det fete håret hans..*isj*

Ørkenvandreren
Skrevet

Ser poenget ditt, men jeg stiller ikke hos frisøren med fett hår uansett hvor grundig han skal vaske det...

Gjest Daniellla
Skrevet

Synes du det er fett og deilig?`Huff, ikke ser det lekkert ut og ikke er det mye deilig å ha fett hår. Det er det verste jeg vet.

...ironi... =)

Annonse

Skrevet

Kanskje det blir litt det samme som om du skulle til fotpleie ...... og du kom med svarte føtter *isj og æsssssj*

eller gjøre rent før husmorvikaren kommer - hehe

Gjest Daniellla
Skrevet

Må du gi deg da, så ille er det faktisk ikke =)

Er pen og ren og velstelt ellers, og det ser ikke fett ut om jeg børster det og setter det i strikk. Dessuten blir man jo plassert rett under vasken med en gang.

Gjest begonia
Skrevet

I alle dager, hvor hysteriske folk var i denne tråden da! Høres ganske teit ut å vaske håret FØR en skal vaske det hos frisøren da! SÅ fett kan det vel ikke være. Håret må vel være utrolig fett før det blir ekkelt å ta i? Kan ikke si jeg har den store erfaringa kanskje, men setter kunden seg rett ved vasken vør jo frisøren faktisk ikke ta i håret engang før det er gjennomvætet. Til DEN prisen de der folka forlanger får de tåle litt fett hår. Ett sted får grensa for hvor hysteriske en må være.

Gjest prust
Skrevet

I alle dager, hvor hysteriske folk var i denne tråden da! Høres ganske teit ut å vaske håret FØR en skal vaske det hos frisøren da! SÅ fett kan det vel ikke være. Håret må vel være utrolig fett før det blir ekkelt å ta i? Kan ikke si jeg har den store erfaringa kanskje, men setter kunden seg rett ved vasken vør jo frisøren faktisk ikke ta i håret engang før det er gjennomvætet. Til DEN prisen de der folka forlanger får de tåle litt fett hår. Ett sted får grensa for hvor hysteriske en må være.

Helt enig med deg, Begonia! Hun skriver jo at det er tre dager siden hun vasket det - ikke tre uker!

Alvorlig talt: tre dagers "fett" hår må da en frisør kunne ta uten problem!

Jeg pleier ofte å la være å vaske håret hos frisøren når jeg har vasket det hjemme. Det er altfor dyrt å klippe seg :-(

Gjest blomsterløk
Skrevet

Så enig med deg.

Gjest Astral
Skrevet

Nei, frisøren synes ikke det er ekkelt. Å la være å vaske håret samme dag som en skal til frisør er ganske vanlig, og frisøren er vant til mye "verre" ting enn fett hår, så det er ikke noe problem.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville vaske håret før jeg går til frisøren,tanken på at noen andre skal måtte ta i håret mitt når det ikke er nyvasket blir veldig uestetisk for meg.

Jeg ville ikke like å ikke være 100% ren, velduftende og velpleid under nærkontakt med noen andre mennesker, inkludert frisøren. Det ville være urk.

Men det mulig jeg er finslig og at det ikke er så rasjonelt.

Lykke til med sveisen:-)

Gjest begonia
Skrevet

Jeg ville vaske håret før jeg går til frisøren,tanken på at noen andre skal måtte ta i håret mitt når det ikke er nyvasket blir veldig uestetisk for meg.

Jeg ville ikke like å ikke være 100% ren, velduftende og velpleid under nærkontakt med noen andre mennesker, inkludert frisøren. Det ville være urk.

Men det mulig jeg er finslig og at det ikke er så rasjonelt.

Lykke til med sveisen:-)

Jeg tror de fleste som har skrevet i den tråden her er slike som ikke kan ha ha sex uten å planlegge det heller jeg! For de må vel dusje og vaske håret først da også. Med all planlegginga så glemmer en jo å leve!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror de fleste som har skrevet i den tråden her er slike som ikke kan ha ha sex uten å planlegge det heller jeg! For de må vel dusje og vaske håret først da også. Med all planlegginga så glemmer en jo å leve!

Vet vel jeg ikke noe om;-)

Personlig kan jeg godt ha sex uten å planlegge det, men ikke hvis jeg ikke var ren.Nå er ikke det noe vanskelig heller, jeg dusjer & vasker hår hver dag.

Hvis jeg skulket det ville jeg verken gått til frisøren, eller hatt sex med noen.

Jeg liker ikke kroppslukter, fett på hud&hår, skitne negler sånne ting, uansett hvor naturlig det måtte være.

Men det er bare meg, hvordan andre forholder seg til dusjing, fett hår, frisører og sex, er deres sak;-)

Jeg sier ikke at det ene er riktigere enn det andre.

Skrevet

Frisøren min sier at når håret skal farges, er det bare en fordel om det er litt "gammelvasket". Husker ikke om hun utdypet det, men kanskje er hodebunnen mindre ømfindtlig hvis det har gått et par dager siden vask?

Og om man ikke skal farge det, bærer det jo rett til vasken.

Så jeg synes det er helt OK å komme til frisøren med 3-dagers.

Tenk f. eks. på den eldre generasjon, som gikk til frisøren for å "legge håret" hver 14. dag eller så. De vasket det aldri hjemme.

Skrevet

Hvis jeg har aldeles nyvasket hår selv når jeg går til frisøren (samme dag), så vasker jeg det ikke hos frisøren.

Og hvis de skal vaske det, tar de jo knapt i det før shampoen er i, så det kan jo ikke være så ekkelt...

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Frisøren min sier at når håret skal farges, er det bare en fordel om det er litt "gammelvasket". Husker ikke om hun utdypet det, men kanskje er hodebunnen mindre ømfindtlig hvis det har gått et par dager siden vask?

Og om man ikke skal farge det, bærer det jo rett til vasken.

Så jeg synes det er helt OK å komme til frisøren med 3-dagers.

Tenk f. eks. på den eldre generasjon, som gikk til frisøren for å "legge håret" hver 14. dag eller så. De vasket det aldri hjemme.

"Frisøren min sier at når håret skal farges, er det bare en fordel om det er litt "gammelvasket". Husker ikke om hun utdypet det, men kanskje er hodebunnen mindre ømfindtlig hvis det har gått et par dager siden vask?"

Fargen sitter bedre i håret om det ikke er nyvasket og f.eks balsambehandlet, så man får faktisk mer valuta for pengene om håret ikke er nyvasket ;O)

Min frisør bryr seg i hvertfall ikke om det hvis det er to-tre dager siden håret er vasket. Og jeg kjenner henne godt, så hun hadde nok sagt det om hun syntes det var ekkelt.b

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg må vaske håret hver dag ellers føler jeg meg skitten. Jeg svetter mye i hodebunnen og får ekstremt fort fett hår, så en 3 dager uten hårvask på meg hadde sett heeelt forferdelig ut. Skulle jeg til frisøren kunne jeg kanskje ha vurdert å ikke vaske håret den aktuelle dagen, men jeg hadde ikke kommet med flere dagers uvasket hår. Men nå er jeg ganske ekstrem på dette området her da. Jeg synes uvasket hår er forferdelig ekkelt. Kanskje ikke håret i seg selv, men hodebunnen. Jeg grøsser bare jeg tenker på frisører som driver og tar i hodebunnen til andre folk. Jeg kan også lukte det av folk som går forbi meg om de er nydusjet eller ikke. Det lukter hodebunn-hudfett på en måte.

Ja, til nyvaska hår før man skal til frisøren. Det blir jo det samme som å vaske seg nedentil før man skal til gynekolog det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...