Gå til innhold

Hvorfor er IKKE denne vitsen morsom?

Anbefalte innlegg

Gjest kjedelig vitseforteller
Skrevet

Lille Rita drømte at hun spiste en STOR marshmallow.... Neste morgen da hun våknet var puta hennes vekk!

Jeg synes vitsen er morsom, men ingen jeg har fortalt den til synes det... Hvorfor tro?

Gjest togli
Skrevet

*ler*

Mulig jeg har en rar form for humor, men jeg likte iallefall denne vitsen. Dessuten er det en sånn vits som selv jeg kan klare å huske ;-)

Skrevet

Synes ikke den er så verst jeg, litt plump selvsagt, men kan man ikke le av sånt så er man litt for høytidelig, mener nå jeg ;-)

Generelt kommer det også mye an på hvordan man er som forteller - enkelte mennesker kan gjøre Den store rutete kokeboka hysterisk morsom.. :-)

Gjest begonia
Skrevet

Kanskje de ikke skjønte den, og ikke ville innrømme det?

Skrevet

Det er en vits for barn synes jeg. Må huske å fortelle den i dag!

Gjest barneversjon kanskje
Skrevet

Fordi dette må være en barneversjon av

Han mannen som drømte om at han skulle på skitur, og at han pakket sekken. Da han våknet hadde han halve dyna stappa oppi ræva

Gjest sandex
Skrevet

Den var faktisk ganske morsom :) synes jeg ihvertfall.. heheh

Gjest MrPimmel
Skrevet

Eller hun røyka pa senga og drømte at hun var paa Dyna Fyr, og saa kom brannbilen?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Eller hun røyka pa senga og drømte at hun var paa Dyna Fyr, og saa kom brannbilen?

hihihihi!

*klukker høyt*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Humor midt i blinken for meg hvertfall.

men jeg går for å være veldig britisk og tørr da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...