Gjest undres på dette Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hvor lang tid må man normalt regne med å være sykemeldt fra en kontorjobb om man fjerner mandlene? 0 Siter
Gjest Akkurat operert Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Heisan! Jeg har akkurat operert ut mandlene mine. Jeg ble sykmeldt i 2 uker, og det trengte jeg også. Først nå klarer jeg å spise skikkelig mat - etter to uker! Men jeg ble da operert på gamle måten, hvis du bruker laser så blir det nok ikke så lang sykmelding! Lykke til! Jeg angrer ikke på at jeg gjorde dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Kun samme dag? Du har ikke tatt mandlene selv skjønner jeg... Se svaret mitt til hovedinnlegget. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg tok mandlene sist høst med laserkniv (eller noe sånt). Ble sykemeldt i 15 dager, hadde nok ikke trengt mer enn 12-13, men så lenge var nødvendig! Man får ikke i seg mat omtrent de første ukene og på grunn av infeksjonsfaren og blødningsfaren bør man holde seg temmelig rolig den første uka. 0 Siter
Gjest ikke helt sikker Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Du har ikke tatt mandlene selv skjønner jeg... Se svaret mitt til hovedinnlegget. Oppsann, svaret mitt var visst helt på viddene! Sorry. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.