favn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Obduksjonen viste ihvertfall, interessant nok, at hun ikke led av spiseforstyrrelser på det tidspunktet hun falt i koma. Hvorfor var ektemannen så ivrig til å hevde det da ? Det vet jeg ingenting om. 0 Siter
Atene Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det vet jeg ingenting om. Ikke jeg heller. Jeg synes bare det er et interessant spørsmål. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Moderert?? Var det fundamentalistisk å være imot at Terri ble avlivet? Tja, ut fra det som fremkom etter obdusjonen her, vil jeg vel henvise til Metallica's glimrende låt "One". Bortsett fra at Terri nok ikke var i nærheten av å fungere så godt da. Med 50% av hjernen fysisk borte, med tap av evnen til å tenke, språk- og synssenter borte, hukommelse borte - om det var noe igjen av mennesket Terri et sted i de raserte rester av den hjernen der, må det ha vært en ekstremt forferdelig tilværelse gjennom 10 lange år... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.