Gå til innhold

En god mascara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny mascara, og vil prøve et annet merke enn Maybelline - den jeg har er så tyntflytende at jeg må jobbe hardt for å få på noe i det hele tatt.

Trenger en som gir bra med volum og lengde på vippene, samtidig som den sklir lett av med varmt vann. Og pris bør ikke være over 130 eller deromkring.

Skrevet

Kjøpte en sånn todelt hvit og svart i går som het GOSH, tror jeg - på VITA. 69 kroner!

mariaflyfly
Skrevet

YSL mascaraen jeg har nå, er den beste jeg noen gang har hatt.

Gjest Blafre
Skrevet

Da har du feil Maybelline-mascara. Kjøp den som heter Volum Express! Ett raskt strøk og vippene er fine som bare det. Jeg må ha noe som går raskt og blir bra, og jeg fant det med denne. Ikke dyr heller, rundt hundrelappen tror jeg.

Skal jeg virkelig ha blafrevipper så bruker jeg en fra Lancome. Da må jeg ta på to strøk, men så blir de tynne, fine og lange med bøy. Men det gidder jeg bare til fest. Om morgenen er det full fart og dermed krever jeg også litt mindre av resultatet. Volum Express er den beste jeg har prøvd i så måte-

tigertrollet
Skrevet

Jeg er fornøyd med Lancõme, men de koster mer enn 130 ettersom jeg husker.

Gjest maxfactor
Skrevet

Max Factor Dramatic look, blå hylse med sort skrift. Fin til daglig bruk. Koster en hundrelapp omtrent.

Skrevet

Kjøpte en sånn todelt hvit og svart i går som het GOSH, tror jeg - på VITA. 69 kroner!

Jeg har har funnet en en sverger til og det er Dior Show, den er kjempebra. Rundt 200 kr. Trenger bare et strøk. Men smak og behag vet du.....

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg bruker YSL. Den som har etui i gull/rødt gull.

Gjest Simiana
Skrevet

Jeg har har funnet en en sverger til og det er Dior Show, den er kjempebra. Rundt 200 kr. Trenger bare et strøk. Men smak og behag vet du.....

Den bruker jeg også. Den beste jeg har brukt noen gang.

Skrevet

Tja - jeg bruker dem feil uansett - sier min datter på 22 - men så har hun sånne vipper som ser ut som kunstige - fra naturen også da....:-(

Skrevet

Tja - jeg bruker dem feil uansett - sier min datter på 22 - men så har hun sånne vipper som ser ut som kunstige - fra naturen også da....:-(

Poden min har sånne vipper også. En fotomodell ville gitt sin høyre hånd for å fått slike vipper som han har - garantert! Laaaange, tetttte og svarte.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg bruker YSL. Den som har etui i gull/rødt gull.

Ja den er bra, men dyrere enn 130 kr. Også chanel sin er bra synes jeg. Også rundt 200.

Ellers er maxfactor den jeg liker best av de som er litt rimeligere.

Ellers har jeg lært at en skal snurre forsiktig kosten ut, og unngå å pumpe, slik mange har en uvane med. Da varer den lenger.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bruker Dior Show, den har en tykk kost som gjør vippene lange og ikke minst volumøse (ok det er nok ikke noe ord, men kom ikke på noe bedre i farten). Men denne er litt dyrere enn 130kr, mener den ligger på 210kr.

Ellers er max factor 2000 calorie et bra alternativ, i i tillegg til at den er billigere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...