Gjest Ramina Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har sett slike ark som skal strykes på t.skjortene. Man bruker egne bilder. Dette så artig ut, og jeg kunne tenkt meg å lage slike til ungene. Er det noen som har prøvd dette ? Funker det bra? Er det like slitesterkt som det påståes? (skal ikke gå av i vask osv.) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har, etter tips på dol, bestilt sånne ark i fra www.blekkskriveren.no. Jeg skal lage tekst, men de er vel beregnet på bilder. Prøv da vel:-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har, etter tips på dol, bestilt sånne ark i fra www.blekkskriveren.no. Jeg skal lage tekst, men de er vel beregnet på bilder. Prøv da vel:-) Har veldig lyst ja Blir sikkert kjempeartig og så elsker jeg sånt også da. Må nesten la unga selv velge motiv da kanskje...er ikke sikkert "skrytebildene" til mamma er så populære 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det funker fint! men husk å printe ut bildet speilvendt. Vaskes uhyre skånsomt... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det funker fint! men husk å printe ut bildet speilvendt. Vaskes uhyre skånsomt... Funker det bare på bomull, eller på mer syntetiske saker (fotballskjorter nærmere bestemt)? 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Funker det bare på bomull, eller på mer syntetiske saker (fotballskjorter nærmere bestemt)? de må vel tåle strykejernet.... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 de må vel tåle strykejernet.... Og det skal være så varmt som til bomull? Jeg vet jo at det strykes på slikt i sportsbutikk etc., men det kan jo være lapper som skal sktrykes med lavere temperatur... 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Og det skal være så varmt som til bomull? Jeg vet jo at det strykes på slikt i sportsbutikk etc., men det kan jo være lapper som skal sktrykes med lavere temperatur... Tja -de bruker vel matpapir el. over...vet ikke - står på pakka! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Tja -de bruker vel matpapir el. over...vet ikke - står på pakka! Jeg får prøve en gang...med en skjorte som ikke betyr allverden :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.