Gå til innhold

Har dere sjekket skatten deres ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ! Ingen overraskelse, men godt å få det bekreftet.

Skatteetaten har lagt ut ligningen, du trenger bare PIN-kodene fra selvangivelsen.

Skrevet

Ville så gjerne, men klarer ikke finne selvangivelsen. Har de 10 siste årene liggende i boksen sin, men årets er jo bare sporløst forsvunnet *hrmpf*

Skrevet

Ville så gjerne, men klarer ikke finne selvangivelsen. Har de 10 siste årene liggende i boksen sin, men årets er jo bare sporløst forsvunnet *hrmpf*

Husk at det er 2004.

Gjest Ramina
Skrevet

Gjorde det i sta jeg, eller prøvde iallefall.

Men fikk ikke opp, det kan nok skyldes papirer jeg sendte med ekstra.

Kanskje de 7-8 tusen jeg skulle få igjen vokser seg til ca 30 000.-

Youhoooo... ;)

Gjest september/oktober
Skrevet

Gjorde det i sta jeg, eller prøvde iallefall.

Men fikk ikke opp, det kan nok skyldes papirer jeg sendte med ekstra.

Kanskje de 7-8 tusen jeg skulle få igjen vokser seg til ca 30 000.-

Youhoooo... ;)

Kanskje du ikke får igjen pengene før på høsten da.

En kollega av meg hadde noen endringer å fikk beskjed om at da ville ikke pengene komme før til høsten.

Gjest Ramina
Skrevet

Kanskje du ikke får igjen pengene før på høsten da.

En kollega av meg hadde noen endringer å fikk beskjed om at da ville ikke pengene komme før til høsten.

Blir nok ikke før nei.

Men skattepenger er aldri noe jeg tar med i regnskapet for å si det sånn, så sånn sett så er det det samme for meg.

Men det blir jo spennende å se om de godtar forandringene i år da, det må jeg innrømme.

Skrevet

Husk at det er 2004.

:) Har husket det, hjalp ikke, men takk for tipset ;)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ingen store overraskelser der gitt, som ventet...

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg har ikke sjekket skatten.

Gjest Persille
Skrevet

Jepp, masse endringer og masse penger :)

Synd de allerede er brukt...

Skrevet

Jepp, masse endringer og masse penger :)

Synd de allerede er brukt...

Hvordan går det med stevningen?

Gjest Persille
Skrevet

Hvordan går det med stevningen?

Jeg/advokaten min har svart på den nå (i går) - så nå er det vel bare å vente og se...

Men jeg har nok med vitner på "min side", så jeg håper og tror at det skal gå bra. Jeg har lagt ned påstand om at jeg skal frifinnes på alle punkter, og at hun skal dekke alle saksomkostninger.

Skrevet

Jeg/advokaten min har svart på den nå (i går) - så nå er det vel bare å vente og se...

Men jeg har nok med vitner på "min side", så jeg håper og tror at det skal gå bra. Jeg har lagt ned påstand om at jeg skal frifinnes på alle punkter, og at hun skal dekke alle saksomkostninger.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...