Atene Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Dette er flaut. Men jeg sitter altså her med en hjemmemaskin med Windows XP, der alle brukerne får de samme filene opp under "Mine Dokumenter". Det må da gå an å gjøre noe med dette ? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Alle brukerne? Altså - når en annen logger inn på en annen konto enn din, så får vedkommende innholdet fra din "Mine Dokumenter" - mappe? "....................................." 0 Siter
Atene Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Alle brukerne? Altså - når en annen logger inn på en annen konto enn din, så får vedkommende innholdet fra din "Mine Dokumenter" - mappe? "....................................." Ja. Og sånn vil jeg jo ikke ha det. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Ja. Og sånn vil jeg jo ikke ha det. Høres veldig rart ut. Må være noe i konto-oppsettet. Normalt får hver bruker sitt eget område. "....................................." 0 Siter
Atene Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Høres veldig rart ut. Må være noe i konto-oppsettet. Normalt får hver bruker sitt eget område. "....................................." Noe i konto-oppsettet, ja. Men hva ? Jeg har kikket på alt som ser ut til å kunne konfigureres, og finner ikke noe svar. Flaut, siden jeg jobber i et stort it-firma. Jeg får se om noen kollegaer kan hjelpe meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Noe i konto-oppsettet, ja. Men hva ? Jeg har kikket på alt som ser ut til å kunne konfigureres, og finner ikke noe svar. Flaut, siden jeg jobber i et stort it-firma. Jeg får se om noen kollegaer kan hjelpe meg. Hmm...snålt, det der. Har du prøv å lagt til en ny bruker nylig, og sett om det samme gjelder denne? "....................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Download TweakUI fra Microsoft sine sider. Der kan du bestemme hvilket område som skal være "Mine dokumenter". Du må nok logge inn på hver enkelt bruker for å få gjort det på denne måten. Godt mulig det finnes mer elegante løsninger, men tror det skal funke i alle fall... :-) 0 Siter
Atene Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Download TweakUI fra Microsoft sine sider. Der kan du bestemme hvilket område som skal være "Mine dokumenter". Du må nok logge inn på hver enkelt bruker for å få gjort det på denne måten. Godt mulig det finnes mer elegante løsninger, men tror det skal funke i alle fall... :-) Jeg gjorde et forsøk, men den eneste versjonen av TweakUI jeg fant, var for en nyere versjon av Windows XP... 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Download TweakUI fra Microsoft sine sider. Der kan du bestemme hvilket område som skal være "Mine dokumenter". Du må nok logge inn på hver enkelt bruker for å få gjort det på denne måten. Godt mulig det finnes mer elegante løsninger, men tror det skal funke i alle fall... :-) Du trenger da ikke TweakUI for å endre katalogen for "Mine Dokumenter". Det er bare å høyreklikke og endre egenskapene. Det er alltid det første jeg gjør når jeg installerer windows. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.