Gjest M.Angelica Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du får endre nicket ditt. Du traff spikeren på hodet (for et teit uttrykk egentlig), det er der jeg har Angelica fra! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Du traff spikeren på hodet (for et teit uttrykk egentlig), det er der jeg har Angelica fra! Så hvorfor M'en først da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Så hvorfor M'en først da? Pga fornavnet mitt ;p 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Pga fornavnet mitt ;p Det burde heller vært en S. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Så hvorfor M'en først da? Hu hermer etter dattera mi, har du ikke skjønt det ;o) 0 Siter
Spirea Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 http://www.skomrak.net/albums/Hagebilder_16-05-04/Brudespirea_1.jpg Ahhhh, thank u' Nå føles det så meget bedre *s* Selovom man ikke blir husket blant dolere i vår tid - Spireaer vakre og det er viktig å huske på ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Hu hermer etter dattera mi, har du ikke skjønt det ;o) Hehe, det er sant. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hu hermer etter dattera mi, har du ikke skjønt det ;o) Avslørt =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Tror de åpner 17.00, men bakgården er åpen tidligere. den er forøvrig en av de mer triveligere bakgårdene jeg veit om. Palace i helga? For en måneds tid var jeg på Palace Reserva. Nå kjører de en smårettmeny med utrolig mye og god mat, men det når ikke opp mot den fireretteren som engang var. I dag var jeg på Grillen, og maten var fantastisk. Men de har gått bort fra fem-retteren, og kjører nå en ti-retter med litt i overkant små tallerkner. Maten var ufattelig god, men det er ikke lenger et sted i budsjettklassen. Vi betalte i dag nesten 1000 kroner hver for maten, som vi blei mette av og syntes var vannvittig god, men i tillegg kom vinen. Det er ikke lenger billigere enn Oro og Bagatelle. Litt skuffende, for det er ikke lenger et sted ikke-millionærer kan gå og spise før de skal på byen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 For en måneds tid var jeg på Palace Reserva. Nå kjører de en smårettmeny med utrolig mye og god mat, men det når ikke opp mot den fireretteren som engang var. I dag var jeg på Grillen, og maten var fantastisk. Men de har gått bort fra fem-retteren, og kjører nå en ti-retter med litt i overkant små tallerkner. Maten var ufattelig god, men det er ikke lenger et sted i budsjettklassen. Vi betalte i dag nesten 1000 kroner hver for maten, som vi blei mette av og syntes var vannvittig god, men i tillegg kom vinen. Det er ikke lenger billigere enn Oro og Bagatelle. Litt skuffende, for det er ikke lenger et sted ikke-millionærer kan gå og spise før de skal på byen. Det ER skuffende! Jeg visste ikke at de hadde gjort om slik på menyen. Men jeg veit at kjøkkensjefen har slutta der. Det er synd. Da kan de ikke lenger skryte på seg å være et gourmetsted for "mannen i gata". Triste greier. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Hu hermer etter dattera mi, har du ikke skjønt det ;o) Hun ER datra di! Endelig fikk du vite at datra di er smug-doler! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hun ER datra di! Endelig fikk du vite at datra di er smug-doler! Jeg vet hun er det. Men ikke under det nicket ) Vet ikke hvilket men ikke under sitt vanlige nick som er dronning. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Jeg vet hun er det. Men ikke under det nicket ) Vet ikke hvilket men ikke under sitt vanlige nick som er dronning. Hmmm. Får visst holde øya oppe, skjønner jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.