Gå til innhold

Får ikke arbeidsoppgaver.

Anbefalte innlegg

Gjest apricot
Skrevet

Arbeidsdagene mine er et mareritt å komme gjennom. Ikke for at jeg har det for travelt, men fordi jeg ikke har noe å gjøre. Har en avtale om at jeg skal tildeles oppgaver etter behov, men får nesten ingenting å gjøre. Det er fryktelig å sitte slik i time etter time. Tenker ofte på å rett og slett gå hjem, men jeg kan da ikke det heller! Noen som kan hjelpe meg med gode råd?

Gjest cherise
Skrevet

Høres jo dønn kjedelig ut! Hva slags jobb er dette da? Er det ikke noe du kan ta initiativ til selv?

Gjest Jobbglede
Skrevet

Jeg synes du skal ta dette opp med sjefen din så snart som mulig. Fortell h*n at du vil ha mer å gjøre.

Hva slags jobb har du egentlig?

Skrevet

Ja, vet hvordan det kan foeles. Kan du finne paa noe aa gjoere selv? Jeg vet ikke hva slags arbeid du har, og det har selvsakt litt aa si i de forsalg som kan komme.

Men jeg har opplevd lignenede situasjoner der jeg er ny i arbeidet og rett og slett ikke kan gjoere noe av den grunn. Og jeg haaater aa henge, uten aa ha noe aa gjoere. Men jeg har alltid funnet paa noe aa gjoere. Tatt initiativ selv, som f.eks. rydda og organisert diverse, masa om aa faa proeve arbeidsoppgaver jeg ikke er kvalifisert til og spurt om jeg kan hjelpe andre, og det har for det meste blitt motatt positivt.

Kan det vaere en loesning?

Skrevet

Høres jo dønn kjedelig ut! Hva slags jobb er dette da? Er det ikke noe du kan ta initiativ til selv?

Heldiggris! Ta med deg hobbyene dine på jobben, og driv med ditt eget helt til noen bemerker det. Da kan du bare si fordi du har ikke noe å gjøre.

Skrevet

Jeg synes du skal ta dette opp med din nærmeste leder.

Si det som det er, at dette føles fryktelig frustrerende. At du har kapasitet til å ta på deg mye mer, og at det føles helt galt å sitte uvirksom store deler av dagen.

Kom gjerne med forslag selv til oppgaver som passer for deg.

Vær ærlig og oppriktig og rett fram, men uten å syte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...