Gå til innhold

Symtomer på ADHD hos voksen?

Anbefalte innlegg

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Begynner å lure på om typen min har ADHD eller noe, vet at en av småsøsknene hans har noe de tror er det. Men hvordan ser man at en voksen har det? Hvilke symptomer gir det?

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe du må lure på i så fall - du merker det om han har det !:-)

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe du må lure på i så fall - du merker det om han har det !:-)

Det hjalp jo veldig...

Skrevet

Det hjalp jo veldig...

Det jeg mener er at om du lurer...så har han det helt sikkert ikke.

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Det jeg mener er at om du lurer...så har han det helt sikkert ikke.

Jeg lurer jo fordi han oppfører seg rart. Jeg hadde vel ikke lurt uten grunn. Vet du noe eller?

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

ja, jeg vet endel om ADHD :) - du kan gå inn på BOSTAVBARN og lese der eller her:

http://www.adhd-foreningen.no/hoved.htm

Du kan nettadressen.. wow.. Du kunne vel skrevet en setning eller tre om det istedet for å være nedsettende mot meg?

Gjest papirtiger
Skrevet

ADHD hos voksne mennesker kan være nokså forskjellig fra ADHD hos barn...

Anbefaler at han oppsøker en psykolog/psykiater for å finne ut av dette,

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

ADHD hos voksne mennesker kan være nokså forskjellig fra ADHD hos barn...

Anbefaler at han oppsøker en psykolog/psykiater for å finne ut av dette,

Han trives vel godt slik han er han. Det er JEG som lurer på dette, og det er ikke noe jeg vil si til ham.

Skrevet

Du kan nettadressen.. wow.. Du kunne vel skrevet en setning eller tre om det istedet for å være nedsettende mot meg?

jeg er ikke nedsettende, ønsker bare ikke å skrive om mine egne erfaringer. :)

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

jeg er ikke nedsettende, ønsker bare ikke å skrive om mine egne erfaringer. :)

nei da så, hvorfor da skrive 5 innlegg til meg uten noe svar til meg? virker litt merkelig spør du meg.. jeg vet det men vil ikke si det.. hjelpes

Skrevet

nei da så, hvorfor da skrive 5 innlegg til meg uten noe svar til meg? virker litt merkelig spør du meg.. jeg vet det men vil ikke si det.. hjelpes

Sorry, var ikke meningen å hjelpe!

jeg trodde du visste så lite om ADHD at du ville vite mer -og da er jo Forum for BOKSTAVBARN her på DOl og foreningens egne sider den aller beste hjelpen.

Du har jo selv heller ikke kommet med noen "symptomer" så hva skal man si? at , JO han har ADHD? -

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Sorry, var ikke meningen å hjelpe!

jeg trodde du visste så lite om ADHD at du ville vite mer -og da er jo Forum for BOKSTAVBARN her på DOl og foreningens egne sider den aller beste hjelpen.

Du har jo selv heller ikke kommet med noen "symptomer" så hva skal man si? at , JO han har ADHD? -

Jeg er ute etter hvilke symptomer man skal se etter hos en voksen for å kunne anta at han kanskje har ADHD. Skrev jeg ikke det?

Skrevet

Jeg er ute etter hvilke symptomer man skal se etter hos en voksen for å kunne anta at han kanskje har ADHD. Skrev jeg ikke det?

Jo, men det har jeg ikke svar på - derfor henviste jeg deg til de som vet det.

Ha en fortsatt god dag - tror du trenger det!

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Jo, men det har jeg ikke svar på - derfor henviste jeg deg til de som vet det.

Ha en fortsatt god dag - tror du trenger det!

Du tror du har vært så veldig til hejlp, men der tar du feil gitt, du er bare til frustrasjon. Svarer du alle som serisøt trenger hjelp på samme måte?

Ingen vits å svare når du ikke SVARER da.

Skrevet

Du tror du har vært så veldig til hejlp, men der tar du feil gitt, du er bare til frustrasjon. Svarer du alle som serisøt trenger hjelp på samme måte?

Lurer på hvem av dere som har ADHD jeg nå...... :)

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Lurer på hvem av dere som har ADHD jeg nå...... :)

Hvertfall du kan det tyde som. God bedring.

Skrevet

Flisa ønsket deg en fortsatt god dag. Jeg ønsker deg god bedring :-)

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Flisa ønsket deg en fortsatt god dag. Jeg ønsker deg god bedring :-)

I like måte!

Fikk anbefalt dette stedet av en venn, men detta var virkelig et utrivelig sted!

Skrevet

Hvertfall du kan det tyde som. God bedring.

Ok! takk!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...