Gå til innhold

Symtomer på ADHD hos voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I like måte!

Fikk anbefalt dette stedet av en venn, men detta var virkelig et utrivelig sted!

Nei, det er det stort sett ikke. Selv om det er _noen_ som stort sett bare kverulerer og prøver å fornærme andre.

Flisa er definitivt ikke en av dem...

Men du ble jo veldig fort gretten! Litt sur i utgangspunktet, muligens?

mil1365380270
Skrevet

Lurer på hvem av dere som har ADHD jeg nå...... :)

Akkurat det samme tenkte jeg ;-)

Gjest Blåkvinnen
Skrevet

Nei, det er det stort sett ikke. Selv om det er _noen_ som stort sett bare kverulerer og prøver å fornærme andre.

Flisa er definitivt ikke en av dem...

Men du ble jo veldig fort gretten! Litt sur i utgangspunktet, muligens?

Jeg har et problem som for meg føles stort og tungt. Jeg trengte hjelp til det, ikke en som sender masse innlegg for å fortelle meg at den vet det men vil ikke si noe. Hva er det slags oppførsel da. Slemt synes jeg.

Gjest les og lær
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe du må lure på i så fall - du merker det om han har det !:-)

Dette var et svært dumt utsagn fra en som tydeligvis ikke har anelse om hvordan adhd gir seg utslag hos en voksen.

Gjest papirtiger
Skrevet

Han trives vel godt slik han er han. Det er JEG som lurer på dette, og det er ikke noe jeg vil si til ham.

Hvis han ikke vil gjøre noe med det, så er det ikke så mye vits i en diagnose heller..

Forresten, ser du har fått en del flåsete svar nedenfor. Det er slikt man desverre må regne med på Åpent forum. Anbefaler deg å spørre på Psykiatri-forumet.

Skrevet

Hvis han ikke vil gjøre noe med det, så er det ikke så mye vits i en diagnose heller..

Forresten, ser du har fått en del flåsete svar nedenfor. Det er slikt man desverre må regne med på Åpent forum. Anbefaler deg å spørre på Psykiatri-forumet.

Jeg prøvde å hjelpe - men ser at du også mener det er flåsete. . .rart.

Skrevet

Dette var et svært dumt utsagn fra en som tydeligvis ikke har anelse om hvordan adhd gir seg utslag hos en voksen.

Ja, det var det sikkert - men det var hyggelig ment.

Gjest Ble varm om øra
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, tipper jeg det er DU som feiler noe. Personer som deg trenger vi ikke her.

bugge -jenta
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, tipper jeg det er DU som feiler noe. Personer som deg trenger vi ikke her.

Nå blir jeg varm om øra.

Det er greit nok at kanskje en del av oss her inne kjenner til måten det ofte kommuniseres på. Men å lese denne tråden, er et studium i tåkete og uklar kommunikasjon.

Jeg forstår blåkvinnen som til slutt går i forsvar.

Og du har ikke noe med å fortelle et menneske at hun ikke trengs her.

Hun trengs her og hører til her om hun vil like mye som deg.

En får heller la være å kommunisere med dem man ikke ønsker.

Det er forøvrig ikke så lett å vite om en voksen har ADHD eller ikke, og jeg lurer selv på enkelte av de jeg kjenner litt, selv om jeg utdanner meg til spesialpedagog.

Åpent er ikke en klubb for utvalgte og innviede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...