Gå til innhold

Hvordan var det nå jeg fikk menylinjen nederst?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Nå er den plutselig på siden av skjermen.... Jeg prøver å dra den ned, men..? Takk for svar!

Gjest blame
Skrevet

Hvis du høyreklikker på linjen og det er huket av for "lås oppgavelinjen", så fjerner du den, drar den dit du skal og gjerne låser den igjen.

:-)

hare1365380455
Skrevet

Hvis du høyreklikker på linjen og det er huket av for "lås oppgavelinjen", så fjerner du den, drar den dit du skal og gjerne låser den igjen.

:-)

Takk! Jeg har klart å få menylinjen til venstre før, men husket ikke hvordan jeg fikk den ned igjen... Godt den er på plass igjen:)

Gjest blame
Skrevet

Takk! Jeg har klart å få menylinjen til venstre før, men husket ikke hvordan jeg fikk den ned igjen... Godt den er på plass igjen:)

Det er irriterende når ikke ting er sånn som man vil på PCen, så det var jo bra du klarte å fikse det :) Jeg blir iallfall helt opphengt i sånne "bagateller" og får ikke gjort NOE annet før jeg har fikset det..

hare1365380455
Skrevet

Det er irriterende når ikke ting er sånn som man vil på PCen, så det var jo bra du klarte å fikse det :) Jeg blir iallfall helt opphengt i sånne "bagateller" og får ikke gjort NOE annet før jeg har fikset det..

Den kan ikke være til venstre! Da blir jeg helt stressa, og må ordne det før jeg kan gjøre noe annet... Så hadde ikke du hjulpet meg hadde jeg kanskje enda lurt på hvordan den kom ned igjen..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...