Gjest Ramina Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 1 kald "hold-it" og to boller uten rosiner. Før, i mellom og etter har det blitt maaaaasse kaffe 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Et halvt rundstykke med gulost til frokost. En gomorn-yoghurt og to konfektbiter til lunsj. Spiser to knekkebrødmed gulost akkurat nå. Så har jeg drukket litt kaffe. 0 Siter
Gjest litt usundt Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Frokostbrød med reker, samt et par hjemmelagede jødekaker. Samt litt snop. 0 Siter
Gjest Og ett glass melk Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 1 kald "hold-it" og to boller uten rosiner. Før, i mellom og etter har det blitt maaaaasse kaffe To skiver brød med leverpostei. 0 Siter
Knotten Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Frokost: En liten kopp med korn & Biola Lunch: En banan, liten kopp med korn & Biola Etterpå: Et eple. Jøss, for en fin, sunn dag å bli spurt på 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 To tynne brødskiver med leverpostei og agurk, et glass biola til frokost. 3 knekkebrød med lett smøreost, gulrot, kiwi og youghurt 0,1% til lunsj. Nå spiser jeg mellom-måltid, gulrot, pære, youghurt 0,1%. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Frokost: to knekkebrød med ost og skinke, et kokt egg. Lunch: to snackajacks med hvitost Kos: en ispinne av funlightsaft. 0 Siter
Gjest ostepølsa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Frokost: En liten kopp med korn & Biola Lunch: En banan, liten kopp med korn & Biola Etterpå: Et eple. Jøss, for en fin, sunn dag å bli spurt på Hehe! Du bør spise sunt hver dag i tilfelle jeg spør! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Nesten et brød mener jeg, egg, bacon og masse annet jeg fant... 0 Siter
Gjest ostepølsa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Frokost: to knekkebrød med ost og skinke, et kokt egg. Lunch: to snackajacks med hvitost Kos: en ispinne av funlightsaft. Er du på slanker`n ? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 1 kopp kaffe, 1 gl. app.juice og et Rywita knekkebrød til frokost. 1 kopp te, 1 gl. blåbærjuice og et grovt rundstykke med gulost (mager) og paprika oppå. En neve nøtter (blanda). Nå er det tid for mellommåltid: 1 gulrot og et eple...! 0 Siter
mAd Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Siden jeg kjeder meg, skal jeg svare Tre knekkebrød med jordbærsyltetøy og ei brødskive med (vegetar)pølse og ketchup. Og når jeg så innser at det faktisk er alt, skjønner jeg at det kanskje er på tide med litt mer. Får hive i meg et par knekkebrød til, så jeg ikke ødelegger apetitten før sambo kommer hjem til middag 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 En posjon all-bran med cultura og en rosinbolle. Drukket isvann, en dobbel cortado, et glass juice og en kopp vanlig kaffe. 0 Siter
Knotten Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hehe! Du bør spise sunt hver dag i tilfelle jeg spør! Jepp, om du spør hver dag i en måned eller to, skal man ratt se jeg når idealvekt! Du skulle ikke spørre om man har trent i dag også, da?? 0 Siter
annegunn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Havregryn med melk til frokost; tre rugpolarbrød med ost, skinke og leverpostei til lunch. Et par tekopper. Og en is nå nettopp. Igrunnen er jeg mer spent på middagen, med det fine været rett utenfor vinduet... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Havregryn med melk til frokost; tre rugpolarbrød med ost, skinke og leverpostei til lunch. Et par tekopper. Og en is nå nettopp. Igrunnen er jeg mer spent på middagen, med det fine været rett utenfor vinduet... Fiskesuppe på verandaen? 0 Siter
annegunn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Fiskesuppe på verandaen? Nei - da må vi handle fisk. Det blir vel grilling, men spørsmålet er hva... 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 " brødskiver med rekesalat og kokt egg, det var til lunsj og så fikk jeg en pakke Vestlandslefse av sjefen nå....... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Nei - da må vi handle fisk. Det blir vel grilling, men spørsmålet er hva... Nypoteter, kokt, delt i to, pensla med olivenolje og salt, kyllingfileter banka flate og fyllt med ruccola og feta (eller kanskje fersk parmesan er bedre? Ka du trur?). Rull inn fyllet og rull hele rullen inn i parmaskinke. Slenges på grillen evt sammen med asparges. Velbekomme, nå blei jeg faen meg sulten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.