Gjest MrPimmel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Frokost uten egg i frokostsalen med blide amerikanske turister og surrete tsjekkiske serveringskjerringer som ikke kan et ord unntatt tsjekkisk. Ikke mulig å få en skje til tomatboennene. Deretter en kinamat rett borti gata noen timer senere; stekte nudler med kylling og cola light. 78 Kc = 24 NOK. Mye mat for så lite. Ute i turistgata er det 5 ganger så dyrt. Sving 30 meter inn i en sidegate, så blir det mye billigere med en gang. En 0,5 pils kosta 580 Kc ute ved elva, og 80 Kc inne i ei bakgate. Kelneren er også MYE blidere og MYE raskere i bakevja. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Knekkebrød til frokost. En kanelsnurr til lunch, og noe wok-greier til middag. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Nypoteter, kokt, delt i to, pensla med olivenolje og salt, kyllingfileter banka flate og fyllt med ruccola og feta (eller kanskje fersk parmesan er bedre? Ka du trur?). Rull inn fyllet og rull hele rullen inn i parmaskinke. Slenges på grillen evt sammen med asparges. Velbekomme, nå blei jeg faen meg sulten! De nypotetene tror jeg jaggu ta meg jeg skal gå for... En av favorittene her er kyllingfilet delt i tre på langs, surra inn i bacon. Som ostepølse med bacon, omtrent, bare at man slipper den ekle pølsa. Kyllingen blir utrolig saftig... Mandag spiste vi forresten lam ytrefilet, kjøpt i Harryland *sikle* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 De nypotetene tror jeg jaggu ta meg jeg skal gå for... En av favorittene her er kyllingfilet delt i tre på langs, surra inn i bacon. Som ostepølse med bacon, omtrent, bare at man slipper den ekle pølsa. Kyllingen blir utrolig saftig... Mandag spiste vi forresten lam ytrefilet, kjøpt i Harryland *sikle* *SUUUUULTEN* 0 Siter
annegunn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 *SUUUUULTEN* Det er forekommer meg tydelig at jeg er tilgitt den matglade marihøna nedenfor? Har du smakt confit de canard? Hermetisk gakkgakk? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er forekommer meg tydelig at jeg er tilgitt den matglade marihøna nedenfor? Har du smakt confit de canard? Hermetisk gakkgakk? ÆÆÆÆÆsssjj! Hørtes ikke bra ut. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 ÆÆÆÆÆsssjj! Hørtes ikke bra ut. Jentungen liker det. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Syke unge! Helt gjennonsnittlig i matveien er hun nok ikke, men i positiv forstand. Må ha det neste gang, da, så jeg får overbevist deg 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 To skiver hjemmebakt brød med bringebærsyltetøy til frokost. En porsjon kornbøanding med kultura jordbær til lønsj. Skinkesalat med et rundstykke til middag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Ei skive brød eller to til frokost kl 830 + ett glass melk og ett glass drikkeyoughurt. Et glass saft og en kaffe latte klokka 11. Formiddagsmat kl 1315: to skiver brød med ost, mange vafler med ost og syltetøy :-) To kopper kaffe og to glass melk. Nå står en ferdigpizza i ovnen. Kjenner jeg har drukket for lite i dag :-) 0 Siter
mAd Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Og nå har jeg spist tre brødskiver med egg/pølse/vårløk, yumm 0 Siter
Gjest nam nammmm Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 2 Nutrilett bars, karamellsmak såklart. Og 1 Reductil 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hm, når du spør så kommer jeg på at det er altfor lite. Frokostblanding med surmelk, en cappuchino + muffin, og to brødskiver. Også blir det reker og hvitvin på terrassen når ungen er i seng, men det er enda en stund til så - på tide å få seg noe i gapet. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 I dag ble det cafe-brunsj på meg. En focaccia (eller hvordan det skrives) med kylling og dæsj, dispensercola og til avslutning en aldri så liten punsjbolle. Begynner å bli sulten nå gitt, men nå er det snart middag. Middag hadde vi tenkt til å innta ute i dag, har til og med vært og kjøpt det billigste plastbordet jeg kunne finne til anledningen, men så begynte det jo å regne nå, så utemiddagen ser det litt dårlig ut med nå. Det blir hvertfall en sommerlig middag, med kylling og salat og stæsj, med rømme på i slike tortilla-lefser. Nam, det er godt det. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 06.30: to knekkebrød med brunost og et glass melk 11.30: tørr rema-ciabatta og yoplait bringebærsmoothie 15.30: grov frøbrød med flykræsj 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg spiste en diger omelett med sopp som førstemåltid og den var jækla mektig og har gjort meg småkvalm i hele dag..(men god det var den) Nå er jeg blitt sulten igjen og slal mekke meg noen skiver med ost, tomat og løk eller noe i den stilen. Det var spennende mat på meg i dag gitt..;-) 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 En skive med ost til frokost, to og en halv slive med ost til lunsj, en diger bolle med kyllingsalat til middag. Epler og bananer til mellommåltid. 0 Siter
lililja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 En skive med ost til frokost, to og en halv slive med ost til lunsj, en diger bolle med kyllingsalat til middag. Epler og bananer til mellommåltid. frokost: honnikorn og en sjokoladekjeks. lunsj: en baguette med ost og skinke. sen middag: baguette med patee og litt hvitløspølse, så pai med paprika og baicen?, med en stor salat til, litt camenbert og til slutt en is... er mett nå 0 Siter
Babette Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 frokost: honnikorn og en sjokoladekjeks. lunsj: en baguette med ost og skinke. sen middag: baguette med patee og litt hvitløspølse, så pai med paprika og baicen?, med en stor salat til, litt camenbert og til slutt en is... er mett nå Se, dette var straks andre boller enn de småspiste "filmstjernene" over her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.