Gå til innhold

Hva har du spist i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

Frokost uten egg i frokostsalen med blide amerikanske turister og surrete tsjekkiske serveringskjerringer som ikke kan et ord unntatt tsjekkisk. Ikke mulig å få en skje til tomatboennene.

Deretter en kinamat rett borti gata noen timer senere; stekte nudler med kylling og cola light. 78 Kc = 24 NOK. Mye mat for så lite.

Ute i turistgata er det 5 ganger så dyrt. Sving 30 meter inn i en sidegate, så blir det mye billigere med en gang.

En 0,5 pils kosta 580 Kc ute ved elva, og 80 Kc inne i ei bakgate. Kelneren er også MYE blidere og MYE raskere i bakevja.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

19

• mariaflyfly

18

• Knotten

2

• mAd

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Knekkebrød til frokost. En kanelsnurr til lunch, og noe wok-greier til middag.

Skrevet

Nypoteter, kokt, delt i to, pensla med olivenolje og salt, kyllingfileter banka flate og fyllt med ruccola og feta (eller kanskje fersk parmesan er bedre? Ka du trur?). Rull inn fyllet og rull hele rullen inn i parmaskinke. Slenges på grillen evt sammen med asparges.

Velbekomme, nå blei jeg faen meg sulten! :)

De nypotetene tror jeg jaggu ta meg jeg skal gå for...

En av favorittene her er kyllingfilet delt i tre på langs, surra inn i bacon. Som ostepølse med bacon, omtrent, bare at man slipper den ekle pølsa. Kyllingen blir utrolig saftig...

Mandag spiste vi forresten lam ytrefilet, kjøpt i Harryland *sikle*

mariaflyfly
Skrevet

De nypotetene tror jeg jaggu ta meg jeg skal gå for...

En av favorittene her er kyllingfilet delt i tre på langs, surra inn i bacon. Som ostepølse med bacon, omtrent, bare at man slipper den ekle pølsa. Kyllingen blir utrolig saftig...

Mandag spiste vi forresten lam ytrefilet, kjøpt i Harryland *sikle*

*SUUUUULTEN*

Skrevet

*SUUUUULTEN*

Det er forekommer meg tydelig at jeg er tilgitt den matglade marihøna nedenfor?

Har du smakt confit de canard? Hermetisk gakkgakk?

mariaflyfly
Skrevet

Det er forekommer meg tydelig at jeg er tilgitt den matglade marihøna nedenfor?

Har du smakt confit de canard? Hermetisk gakkgakk?

ÆÆÆÆÆsssjj! Hørtes ikke bra ut.

Skrevet

ÆÆÆÆÆsssjj! Hørtes ikke bra ut.

Jentungen liker det.

Skrevet

Syke unge!

Helt gjennonsnittlig i matveien er hun nok ikke, men i positiv forstand.

Må ha det neste gang, da, så jeg får overbevist deg :)

Skrevet

To skiver hjemmebakt brød med bringebærsyltetøy til frokost.

En porsjon kornbøanding med kultura jordbær til lønsj.

Skinkesalat med et rundstykke til middag.

Gjest prust
Skrevet

Ei skive brød eller to til frokost kl 830 + ett glass melk og ett glass drikkeyoughurt.

Et glass saft og en kaffe latte klokka 11.

Formiddagsmat kl 1315: to skiver brød med ost, mange vafler med ost og syltetøy :-) To kopper kaffe og to glass melk.

Nå står en ferdigpizza i ovnen.

Kjenner jeg har drukket for lite i dag :-)

Skrevet

Og nå har jeg spist tre brødskiver med egg/pølse/vårløk, yumm :)

Gjest nam nammmm
Skrevet

2 Nutrilett bars, karamellsmak såklart.

Og 1 Reductil

Skrevet

Hm, når du spør så kommer jeg på at det er altfor lite.

Frokostblanding med surmelk, en cappuchino + muffin, og to brødskiver.

Også blir det reker og hvitvin på terrassen når ungen er i seng, men det er enda en stund til så - på tide å få seg noe i gapet.

Gjest trultemor25
Skrevet

I dag ble det cafe-brunsj på meg. En focaccia (eller hvordan det skrives) med kylling og dæsj, dispensercola og til avslutning en aldri så liten punsjbolle.

Begynner å bli sulten nå gitt, men nå er det snart middag. Middag hadde vi tenkt til å innta ute i dag, har til og med vært og kjøpt det billigste plastbordet jeg kunne finne til anledningen, men så begynte det jo å regne nå, så utemiddagen ser det litt dårlig ut med nå. Det blir hvertfall en sommerlig middag, med kylling og salat og stæsj, med rømme på i slike tortilla-lefser. Nam, det er godt det.

Gjest Aimabel
Skrevet

06.30: to knekkebrød med brunost og et glass melk

11.30: tørr rema-ciabatta og yoplait bringebærsmoothie

15.30: grov frøbrød med flykræsj

laguna1365380434
Skrevet

Jeg spiste en diger omelett med sopp som førstemåltid og den var jækla mektig og har gjort meg småkvalm i hele dag..(men god det var den)

Nå er jeg blitt sulten igjen og slal mekke meg noen skiver med ost, tomat og løk eller noe i den stilen.

Det var spennende mat på meg i dag gitt..;-)

Gjest Isbinne
Skrevet

En skive med ost til frokost, to og en halv slive med ost til lunsj, en diger bolle med kyllingsalat til middag. Epler og bananer til mellommåltid.

Skrevet

En skive med ost til frokost, to og en halv slive med ost til lunsj, en diger bolle med kyllingsalat til middag. Epler og bananer til mellommåltid.

frokost: honnikorn og en sjokoladekjeks.

lunsj: en baguette med ost og skinke.

sen middag: baguette med patee og litt hvitløspølse, så pai med paprika og baicen?, med en stor salat til, litt camenbert og til slutt en is... er mett nå:)

Skrevet

frokost: honnikorn og en sjokoladekjeks.

lunsj: en baguette med ost og skinke.

sen middag: baguette med patee og litt hvitløspølse, så pai med paprika og baicen?, med en stor salat til, litt camenbert og til slutt en is... er mett nå:)

Se, dette var straks andre boller enn de småspiste "filmstjernene" over her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...