annegunn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg traff nok spikeren på hodet, tenkter jeg. AA Kanskje jeg skulle spare den til jeg får besøk en gang? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Kanskje jeg skulle spare den til jeg får besøk en gang? Høres ut som en god tradisjon. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Høres ut som en god tradisjon. Syns du vel det Så lang tverovertråd tror jeg ikke jeg har vært med på før... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Syns du vel det Så lang tverovertråd tror jeg ikke jeg har vært med på før... Nå er forresten episode III lagt ut. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nå er forresten episode III lagt ut. Ja jeg så det. Men du har ennå noen nick å ta av... Du burde jo nesten lage fiskesuppe i kveld du, hvis gubben ikke er hjemme. Eller kanskje jeg skulle invitert både deg og lurulf på skikkelig suppe en gang 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja jeg så det. Men du har ennå noen nick å ta av... Du burde jo nesten lage fiskesuppe i kveld du, hvis gubben ikke er hjemme. Eller kanskje jeg skulle invitert både deg og lurulf på skikkelig suppe en gang Det synes jeg du skal gjøre. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det synes jeg du skal gjøre. Lurulfen har lovet at jeg få et vinglass på terrassen hennes snart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.