Gå til innhold

indiske damer og hår

Anbefalte innlegg

Gjest lurer meg gal snart
Skrevet

Har dere lagt merke til at ALLE indiske damer har en lang flette? Såklart, men har dere også lagt merke til at absolutt ALLE har ei spenne festet opp på bakhodet i tillegg til fletta?

HVORFOR?

Skrevet

Tja, det er vel for å holde håret rundt panne og tinning fast på plass, da bare en flette har lett for å løsne på sidene utover dagen..

Bare en teori. :-)

Skrevet

Tja, det er vel for å holde håret rundt panne og tinning fast på plass, da bare en flette har lett for å løsne på sidene utover dagen..

Bare en teori. :-)

Det er jo en teori, men jeg finner det fremdeles oppsiktsvekkende at absolutt alle i den kulturen har det. Og de har alltid samme lengde på fletta også i tillegg til at det nederste ser rimelig slitt ut :)

Skrevet

Det er jo en teori, men jeg finner det fremdeles oppsiktsvekkende at absolutt alle i den kulturen har det. Og de har alltid samme lengde på fletta også i tillegg til at det nederste ser rimelig slitt ut :)

Det som for meg er oppsiktsvekkende, er at du har sett "alle i den kulturen" og at ikke de indiske mennene får mer tyn for det feminine utseendet.

;-) Sorry, kunne ikke dy meg.. *s*

Skrevet

Jeg har to indiske naboer jeg og ingen av dem har flette. Den ene har skulderlangt hår med permanent i og den andre har langt hår som er løst eller satt opp i hestehale.

Skrevet

Spør da vel! Kanskje de vet om noe lurt som ikke vi vet.. ? : )

Skrevet

Det som for meg er oppsiktsvekkende, er at du har sett "alle i den kulturen" og at ikke de indiske mennene får mer tyn for det feminine utseendet.

;-) Sorry, kunne ikke dy meg.. *s*

tja...indiske menn er jo et kapittel for seg selv de også. Men jeg lurer fælt på hvorfor ingen her er enige med meg, og kan innrømme at de lurer på akkurat det samme..!!

Nå snakker jeg forsåvet ikke om unge indiske damer, men de som tydelig er gift, og har barn. Ikke nok med at de ALLTID har den fletta, men at alle skal tenke på å også ha den spenna i tillegg, er for meg en gåte.

Skrevet

Jeg har to indiske naboer jeg og ingen av dem har flette. Den ene har skulderlangt hår med permanent i og den andre har langt hår som er løst eller satt opp i hestehale.

De er sikker av en litt yngre generasjon de da, jeg har nemlig lagt merke til at det utelukkende dreier seg om etablerte damer, med hus, mann og barn.

Skrevet

Spør da vel! Kanskje de vet om noe lurt som ikke vi vet.. ? : )

Ja jeg lurer faktisk på å spør snart. Litt flaut å gå bort til en vidt fremmed og spør hvorfor hun har ei spenne I TILLEGG til flette i håret, men det må vel kunne la seg gjøre.

Jeg kan komme tilbake til det med en konklusjon hvis jeg finner det ut :)

Skrevet

tja...indiske menn er jo et kapittel for seg selv de også. Men jeg lurer fælt på hvorfor ingen her er enige med meg, og kan innrømme at de lurer på akkurat det samme..!!

Nå snakker jeg forsåvet ikke om unge indiske damer, men de som tydelig er gift, og har barn. Ikke nok med at de ALLTID har den fletta, men at alle skal tenke på å også ha den spenna i tillegg, er for meg en gåte.

Jaja, får håpe du ikke blir fullstendig gal, da. ;-)

Skrevet

De er sikker av en litt yngre generasjon de da, jeg har nemlig lagt merke til at det utelukkende dreier seg om etablerte damer, med hus, mann og barn.

Hun ene er 50 og den andre er 28.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...