Gjest Ramina Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281011 Fy flate, for noen historier man leser. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Ja, her har det åpenbart rablet for noen. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Nydelig. Det er helt ufattelig hva som foregår mellom ørene til enkelte. "....................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Fy faen!! Disse to bør legges inn til svært omfattende og veeldig langvarig behandling... 0 Siter
fugazi Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det som ikke står nevnt her (som gjør denne historien enda "bedre"), og som jeg mener å ha lest før, er at foreldrene i all hemmelighet hadde bygget opp en egen formue til jenta, på ca. 3 millioner svenske kroner, eller noe i den duren. Dette var penger hun skulle få disponere fritt den dagen hun fylte 18 år. Kan tenke meg at dette gjorde saken enda mer behagelig for henne. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det som ikke står nevnt her (som gjør denne historien enda "bedre"), og som jeg mener å ha lest før, er at foreldrene i all hemmelighet hadde bygget opp en egen formue til jenta, på ca. 3 millioner svenske kroner, eller noe i den duren. Dette var penger hun skulle få disponere fritt den dagen hun fylte 18 år. Kan tenke meg at dette gjorde saken enda mer behagelig for henne. Jeg "reagerte" på det jeg også, at familien virket så god. De tok jo imot henne og kjæresten selv om de egentlig hadde mye i mot at de var sammen. Og så planlegge hele familien da gett, sånt er helt ufattelig for en annen stakkar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.