Gjest Cubus? Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 På reklamene ser klærne kjempeflotte ut, men når man kommer i butikken ser de bare tarvelige og billige ut. Butikkene gir et billig og rotete preg, nesten som SparKjøp. Hva kan det ha seg av? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Synes Cubus har masse fine klær jeg. Nå har jeg ikke akkurat lagt merke til klærne i reklamene, men jeg har et generelt inntraykk at Cubus har ålreite klær. Har handla mye på Cubus jeg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Akkurat det har jeg tenkt på å! På H&M kan de ha mye fint, men klærne henger jo i hytt og pine, null system virker det som. Blir umulig å finne noe som helst.. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Akkurat det har jeg tenkt på å! På H&M kan de ha mye fint, men klærne henger jo i hytt og pine, null system virker det som. Blir umulig å finne noe som helst.. Det er med overlegg, for at du skal måtte vandre rundt i hele butikken for å finne det du leter etter, og dermed lettere bli fristet til å kjøpe ting du egentlig ikke hadde planlagt å kjøpe 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Merkelig - her hvor jeg bor er hverken Cubus eller Spar Kjøp rotete og tarvelige. Tvert imot, store lokaler og god oversikt. Bor du i Hønefoss kanskje? Der var det virkelig rot i begge butikkene. 0 Siter
stromme Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 CUBUS hos oss ser ut som Fretex......snur som oftest etter 4 meter der inne jeg.... 0 Siter
Lula Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Akkurat det har jeg tenkt på å! På H&M kan de ha mye fint, men klærne henger jo i hytt og pine, null system virker det som. Blir umulig å finne noe som helst.. Alt henger etter fargekombinasjoner. Rotet er det nok kundene som står for. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har slutter å gå dit for lenge siden jeg. Bare røkkel der jo. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Alt henger etter fargekombinasjoner. Rotet er det nok kundene som står for. Rart de klarer å holde det så utrolig mye ryddigere i andre butikker da 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er med overlegg, for at du skal måtte vandre rundt i hele butikken for å finne det du leter etter, og dermed lettere bli fristet til å kjøpe ting du egentlig ikke hadde planlagt å kjøpe He he..Ja, mest sannsynlig =) 0 Siter
Lula Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Rart de klarer å holde det så utrolig mye ryddigere i andre butikker da Kanskje de har litt mindre kunder? Det er jo en kjennsgjerning at folk gir blanke faen når de kommer inn i "billigbutikker". 0 Siter
Lisabeth Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Kanskje de har litt mindre kunder? Det er jo en kjennsgjerning at folk gir blanke faen når de kommer inn i "billigbutikker". På H&M er det så vannvittig mye varer. Det er trykket inn et stort antall varer på hvert stativ, og det er i tillegg trangt mellom stativene. Hovedveiene gjennom butikken er gjerne av typen trefeltsvei, men sideveiene er knapt nok framkommelige. Jeg mister motet før jeg får begynt. 0 Siter
Gjest Cubus? Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Kanskje de har litt mindre kunder? Det er jo en kjennsgjerning at folk gir blanke faen når de kommer inn i "billigbutikker". H&M gir og blanke i kundene, prøvde å komme meg frem med rullestol i forbindelse med studiet. Komplett umulig å kjøre noen andre plassen en hovedstripa mot kassa. 0 Siter
Lula Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 H&M gir og blanke i kundene, prøvde å komme meg frem med rullestol i forbindelse med studiet. Komplett umulig å kjøre noen andre plassen en hovedstripa mot kassa. Da har du ikke vært der hvor jeg jobber. Mange faste rullestolkunder hos oss. De forteller ofte hvor fornøyde de er med å handle hos oss. 0 Siter
noldine Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes Kappahl er verst, jeg. H&M er best av de billige. Cubus er så billig at man ikke kan la være å gå dit for å kjøpe noe til barna. 0 Siter
Gjest Cubus? Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes Kappahl er verst, jeg. H&M er best av de billige. Cubus er så billig at man ikke kan la være å gå dit for å kjøpe noe til barna. Betaler heller litt ekstra for kvalitet og service. 0 Siter
Flyberta Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Helt enig. Krøllete, tarvelige klær og rotete butikk. Husker ikke sist jeg handla der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Da har du ikke vært der hvor jeg jobber. Mange faste rullestolkunder hos oss. De forteller ofte hvor fornøyde de er med å handle hos oss. Da jobber du i hvert fall ikke på h&m i torggata. Der har jeg rivi ned mange stativ. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes det spørs helt på hvilken cubus man er på. Jeg må si at den i bergen er ganske fin, ofte ryddig og oversiktlig. Men har vært på en del andre cubuser som bare er rotete og "tacky". 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Helt enig, og så stapper de så mye klær inn i butikken at når man tar ned en kleshenger, følger resten med ned på gulvet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.