Gå til innhold

Hva er det med CUBUS?

Anbefalte innlegg

Gjest Cubus?
Skrevet

På reklamene ser klærne kjempeflotte ut, men når man kommer i butikken ser de bare tarvelige og billige ut. Butikkene gir et billig og rotete preg, nesten som SparKjøp. Hva kan det ha seg av?

Gjest trultemor25
Skrevet

Synes Cubus har masse fine klær jeg. Nå har jeg ikke akkurat lagt merke til klærne i reklamene, men jeg har et generelt inntraykk at Cubus har ålreite klær. Har handla mye på Cubus jeg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat det har jeg tenkt på å! På H&M kan de ha mye fint, men klærne henger jo i hytt og pine, null system virker det som. Blir umulig å finne noe som helst..

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Akkurat det har jeg tenkt på å! På H&M kan de ha mye fint, men klærne henger jo i hytt og pine, null system virker det som. Blir umulig å finne noe som helst..

Det er med overlegg, for at du skal måtte vandre rundt i hele butikken for å finne det du leter etter, og dermed lettere bli fristet til å kjøpe ting du egentlig ikke hadde planlagt å kjøpe :)

Skrevet

Merkelig - her hvor jeg bor er hverken Cubus eller Spar Kjøp rotete og tarvelige. Tvert imot, store lokaler og god oversikt.

Bor du i Hønefoss kanskje? Der var det virkelig rot i begge butikkene.

Skrevet

CUBUS hos oss ser ut som Fretex......snur som oftest etter 4 meter der inne jeg....

Skrevet

Alt henger etter fargekombinasjoner.

Rotet er det nok kundene som står for.

Skrevet

Har slutter å gå dit for lenge siden jeg. Bare røkkel der jo.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Alt henger etter fargekombinasjoner.

Rotet er det nok kundene som står for.

Rart de klarer å holde det så utrolig mye ryddigere i andre butikker da ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er med overlegg, for at du skal måtte vandre rundt i hele butikken for å finne det du leter etter, og dermed lettere bli fristet til å kjøpe ting du egentlig ikke hadde planlagt å kjøpe :)

He he..Ja, mest sannsynlig =)

Skrevet

Rart de klarer å holde det så utrolig mye ryddigere i andre butikker da ;)

Kanskje de har litt mindre kunder?

Det er jo en kjennsgjerning at folk gir blanke faen når de kommer inn i "billigbutikker".

Skrevet

Det er jo en kjennsgjerning at folk gir blanke faen når de kommer inn i "billigbutikker".

På H&M er det så vannvittig mye varer. Det er trykket inn et stort antall varer på hvert stativ, og det er i tillegg trangt mellom stativene. Hovedveiene gjennom butikken er gjerne av typen trefeltsvei, men sideveiene er knapt nok framkommelige. Jeg mister motet før jeg får begynt.

Gjest Cubus?
Skrevet

H&M gir og blanke i kundene, prøvde å komme meg frem med rullestol i forbindelse med studiet. Komplett umulig å kjøre noen andre plassen en hovedstripa mot kassa.

Skrevet

H&M gir og blanke i kundene, prøvde å komme meg frem med rullestol i forbindelse med studiet. Komplett umulig å kjøre noen andre plassen en hovedstripa mot kassa.

Da har du ikke vært der hvor jeg jobber. Mange faste rullestolkunder hos oss. De forteller ofte hvor fornøyde de er med å handle hos oss.

Skrevet

Jeg synes Kappahl er verst, jeg. H&M er best av de billige. Cubus er så billig at man ikke kan la være å gå dit for å kjøpe noe til barna.

Gjest Cubus?
Skrevet

Jeg synes Kappahl er verst, jeg. H&M er best av de billige. Cubus er så billig at man ikke kan la være å gå dit for å kjøpe noe til barna.

Betaler heller litt ekstra for kvalitet og service.

Skrevet

Helt enig. Krøllete, tarvelige klær og rotete butikk. Husker ikke sist jeg handla der.

Skrevet

Da har du ikke vært der hvor jeg jobber. Mange faste rullestolkunder hos oss. De forteller ofte hvor fornøyde de er med å handle hos oss.

Da jobber du i hvert fall ikke på h&m i torggata. Der har jeg rivi ned mange stativ.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det spørs helt på hvilken cubus man er på. Jeg må si at den i bergen er ganske fin, ofte ryddig og oversiktlig. Men har vært på en del andre cubuser som bare er rotete og "tacky".

Skrevet

Helt enig, og så stapper de så mye klær inn i butikken at når man tar ned en kleshenger, følger resten med ned på gulvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...