Gjest Jølsen Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg får det ikke til jeg. Jeg trykker på den print screenshot knappen på tastaturet. Da kommer det opp et vindu med alternativer om hva som skal printes ut osv. Men jeg skal jo ikke printe ut noe, jeg skal lage screenshot. Tar kontrol og lim inn i Paint, men det funker jo ikke :-( Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hold inne enten CTRL eller SHIFT eller BEGGE (husker ikke) mens du trykker PRNTSCRN - da kan du lime det inn i PS, MSPaint, Word e.l. "...................................." 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 I WinXP er det nok å bare trykke på "PrintScrn" knappen og så lime inn (CTRL+V) i et program. Men du kan også holde inne SHIFT eller CTRL hvis du har lysst til det I WinXP kan du også holde inne ALT GR og trykke Print Scrn for å kopiere kun det AKTIVE vinduet. Dette er veldig praktisk av og til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.