Gå til innhold

Praha, noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Nå er det bestemt at vi skal reise til Praha.

Vi skal betille via nett, men det er jo ett hav av hoteller og velge mellom.

Er det noen som har vært i Praha og har ett hotell og anbefale?

Vi vil ikke bo så langt fra sentrum, helst med gåavstand slik at vi slipper så mye offentlig transport, det ble vi anbefalt at var den beste løsningen.

Ellers tar jeg imot alle tips om ting vi bør få med oss, shoppingtips osv.

hare1365380455
Skrevet

MrPimmel er der nå. Ting var visst mye dyrere i turistgatene og billigere i sidegatene. Og man burde veksle penger der og ikke her.. (Se "meldinger".)

Gjest Shira12
Skrevet

MrPimmel er der nå. Ting var visst mye dyrere i turistgatene og billigere i sidegatene. Og man burde veksle penger der og ikke her.. (Se "meldinger".)

Ok, takk for tips :-)

Har ikke vært så aktiv på Dol de siste dagene, bare små turer innom på kveldstid, så jeg har ikke fått med meg det jeg.

hare1365380455
Skrevet

Ok, takk for tips :-)

Har ikke vært så aktiv på Dol de siste dagene, bare små turer innom på kveldstid, så jeg har ikke fått med meg det jeg.

Håper dere får en fin tur!:)

Gjest Shira12
Skrevet

Håper dere får en fin tur!:)

Ja vi håper og satser på det.

Regner med og reise om ca 4 uker.

Barnevakt har vi fått, så det blir en ren voksentur, skal bli godt!

Alle turene vi har vært på det siste halve året har vært i forbindelse med sykehus besøk (meg), så nå skal vi på ren ferie :-)

hare1365380455
Skrevet

Ja vi håper og satser på det.

Regner med og reise om ca 4 uker.

Barnevakt har vi fått, så det blir en ren voksentur, skal bli godt!

Alle turene vi har vært på det siste halve året har vært i forbindelse med sykehus besøk (meg), så nå skal vi på ren ferie :-)

Da blir det godt med en tur bare dere to:) Jeg har også lyst til å reise til Praha en gang.

Gjest Shira12
Skrevet

Da blir det godt med en tur bare dere to:) Jeg har også lyst til å reise til Praha en gang.

Nå har jeg bestilt tur :-)

Ble litt dyrere enn planlagt, men skitt au!

Jeg trenger noe sentralt slik at jeg kan hvile ett par ganger iløpet av dagen, så vi har en leilighet, men med frokost.

Da får jeg god plass til alt pikk pakket jeg må ha med pga sykdommen min.

Så nå trenger jeg ikke bekymre meg for noe, bare nyte turen.

ÅÅÅ, jeg føler meg som en liten unge igjen som gleder seg til sommerferien ;-)

hare1365380455
Skrevet

Nå har jeg bestilt tur :-)

Ble litt dyrere enn planlagt, men skitt au!

Jeg trenger noe sentralt slik at jeg kan hvile ett par ganger iløpet av dagen, så vi har en leilighet, men med frokost.

Da får jeg god plass til alt pikk pakket jeg må ha med pga sykdommen min.

Så nå trenger jeg ikke bekymre meg for noe, bare nyte turen.

ÅÅÅ, jeg føler meg som en liten unge igjen som gleder seg til sommerferien ;-)

Du må fortelle etter turen hvordan dere hadde det! Det er alltid godt når turen er bestilt... Og det er spennende å glede seg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...