Gå til innhold

Klipping av gress og pollen

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Hei,

Er det slik at gress gir minst allergi når det er klippet, eller spiller det ingen rolle. Jeg har ikke mye lyst til å gå igang med å klippe det da jeg har pleid å bli ganske dårlig av å holde på med det, men dersom det er slik at det sprer mye mer pollen om det ikke er klippet må jeg vel kansje... Det ikke noen fin gressplen, mest ugress og masse viltvoksende planter, og rett utenfor vinduene mine, dersom det skulle være av noen betydning.

Noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188215-klipping-av-gress-og-pollen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohoo

Jeg blir verre hvis jeg klipper plenen selv. Altså at jeg gjør selve jobben med å klippe plenen. Jeg vil anbefale deg å forsøke å få noen til å klippe plenen for deg. Kanskje du kan få noen ungdommer til å klippe den. De kan sikkert gjøre det for en billig penge. Det er mange som helt sikkert ønsker en slik sommerjobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...