Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hva er ditt forhold til fargen gul?Liker du fargen? Hva slags ting har du som er gule? Jeg liker gule klær om sommeren, ellers blir man fort blek. Jeg har gul topp, gul hettegenser og gul bukse. Jeg holder meg langt unna gule dvdcover. De er oftest noen skikkelig teite morofilmer. Jeg liker ikke gulfarge som veggfarge. Spesielt ikke sitrongul. Blir ofte bare kaldt. Jeg liker gule priser Jeg liker gule lapper Jeg liker gul fox 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er ikke en farge i verden som jeg liker mindre enn gul. Selve gusjegrønn og oransje er bedre. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 http://www2.arnes.si/~osngso3s/art_escola03/slike/umet_dela/the_gold1_s.jpg har jeg 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 For et saklig innlegg :-) Har aldri tenkt over fargen gul... Foran meg på skrivebordet står en gul tube Cosmica solkrem (fant ut at den inneholdt mange parabener - fyda), noen gule legoklosser, en tannbørste med gul bust, noen reklamer på gule poteter. Jeg har lite gult tøy. En knallgul t-skjorte med sommerfugl på. Liker den ikke noe særlig. Forbinder den med amming og melkespreng og lekking.... Jeg har en gul bikini. Den er fin når en er brun. Ellers er det dårlig med gult tøy til meg. Er enig når det gjelder Fox. Ikke så glad i gule lapper. Grapefrukt liker jeg - ikke sitron. Stua vår er gul. Gjelder det? 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg elsker min gule Labrador, har solgule soveromsvegger, bruker aldri gule klær, men synes gule tulipaner er fint til påske. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 http://www2.arnes.si/~osngso3s/art_escola03/slike/umet_dela/the_gold1_s.jpg har jeg Wow! Er det Mirò eller? 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er ikke en farge i verden som jeg liker mindre enn gul. Selve gusjegrønn og oransje er bedre. Så rart. Er det bare sånn? 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Wow! Er det Mirò eller? JA :-) jeg elsker det! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 JA :-) jeg elsker det! Det skjønner jeg godt! Det var kjempefint, Mirò er genial 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det skjønner jeg godt! Det var kjempefint, Mirò er genial Vi er på bølgelengde:-) 0 Siter
Spirello Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Er ingen fan av gul nei... Jeg har i år kjøpt meg en gul genser, og den gikk jeg med for første gang på mandag.. Vet ennå ikke helt hva jeg synes om den. Er mitt første gule plagg.. Gult på hvitt i babytøy er fint. Gule vegger er pyton.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg tror ikke jeg har et eneste gult klesplagg. Jeg er lys, og tror ikke jeg kler det. Om sommeren går jeg mye i hvitt,lyseblått og til nød litt blekrosa. Da det var så moderne med farger, malte vi soverommet vårt knall gult. Herregud, så lei jeg ble den fargen. Det var himmelsk deilig å få malt det lyst for et par år siden. Forresten så er gjesterommet enda gult. Men det er ihvertfall veldig lyst gult. Det var det eneste rommet vi ikke pusset opp, da vi malte for to år siden. Jeg kan ikke komme på at jeg har noe annet en to gule sommerduker for å bruke ute i hagen.De er gamle. Gult er liksom ikke helt min farge. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Vi er på bølgelengde:-) Det er visst jeg og, har aldri hør om Miró heller. Stilig bilde. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Så rart. Er det bare sånn? Et år i en sommergul leilighet gjorde ikke ting bedre. Men nei, gult er ikke fint. 0 Siter
Babette Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er tydelig at fru Bondevik liker gult, men hun kler det altså ikke. Det gjør ikke jeg heller. Blondiner kler sjelden gult, da må det bli en veldig, veldig lys gultone. I sennepsgult ser jeg ut som et makkverk. Gule t-skjorter forbinder jeg med DDE. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg tror ikke jeg har et eneste gult klesplagg. Jeg er lys, og tror ikke jeg kler det. Om sommeren går jeg mye i hvitt,lyseblått og til nød litt blekrosa. Da det var så moderne med farger, malte vi soverommet vårt knall gult. Herregud, så lei jeg ble den fargen. Det var himmelsk deilig å få malt det lyst for et par år siden. Forresten så er gjesterommet enda gult. Men det er ihvertfall veldig lyst gult. Det var det eneste rommet vi ikke pusset opp, da vi malte for to år siden. Jeg kan ikke komme på at jeg har noe annet en to gule sommerduker for å bruke ute i hagen.De er gamle. Gult er liksom ikke helt min farge. -Gult er liksom ikke helt min farge. Nei, det var det jeg ville frem til. Jeg har også enkelte gule ting, men hvem er det som er spesielt glad i gul? Gul er liksom bare fargen mange ender opp med fordi de vil ha lysere vegger, har jeg følelsen av. Gul er fargen på kluter, svamper, reklame og bicpenner. Tror fargen har fått et symbol som gjør at det ikke kan bli en yndlingsfarge. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Et år i en sommergul leilighet gjorde ikke ting bedre. Men nei, gult er ikke fint. Æsj, nei. Jeg bodde i sitrongule vegger et par år, noe så forferdelig. Rommet virker kaldt og lite koselig. Vil ikke si at alle gule rom er sånn, da men.. Nei gult interiør er bare kjedelig og sterilt synes jeg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Æsj, nei. Jeg bodde i sitrongule vegger et par år, noe så forferdelig. Rommet virker kaldt og lite koselig. Vil ikke si at alle gule rom er sånn, da men.. Nei gult interiør er bare kjedelig og sterilt synes jeg Morsomt at du sier det er sterilt - i helsesektoren er gult fargen for smitte.. ;-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Morsomt at du sier det er sterilt - i helsesektoren er gult fargen for smitte.. ;-) er det derfor sykehusvegger er sitrongule? :-) Jeg vet det kan virke som en usaklig tråd, men jeg synes farger og følelser er ganske intressant. Føler at andre farger har mer personlighet enn gul. Gult trafikklys, veldig nøytralt, verken stopp eller kjør Sterilt er kanskje feil ordvalg, men lys gul er veldig kald og upersonlig. Jeg vil nok velge pastellgrønn eller blå som rene farger. 0 Siter
org Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg liker gult. Er mørk, og har kjøpt meg et par knallgule gensre, som jeg liker utrolig godt. I interiør har jeg ikke noe som er gult. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.