Åsemor Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har en knalltøff kjempegul genserjakke som jeg elsker. Men går ikke så mye med den ute, føler at den lyser litt for mye opp. Har ikke så mye annet i gul egentlig, kanskje en t-shorte. Her i stua rundt meg nå er det eneste gule jeg kan se en tre-and med hjul. Har noen gule håndklær, men har ikke vasket de med hvitvasken, så de har blitt endel grå i vask. Hørte om samen som kjøpte seg ny scooter? -Den var kul sa en som så han. -Nei, den er ikke kul, den er krønn. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Gult er påske farge. Har litt påskepynt og påske duk, og noen gule gensre som jeg bruker rundt påske og når jeg skal kle meg ut som sol i barnehagen:) 0 Siter
Babette Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har en knalltøff kjempegul genserjakke som jeg elsker. Men går ikke så mye med den ute, føler at den lyser litt for mye opp. Har ikke så mye annet i gul egentlig, kanskje en t-shorte. Her i stua rundt meg nå er det eneste gule jeg kan se en tre-and med hjul. Har noen gule håndklær, men har ikke vasket de med hvitvasken, så de har blitt endel grå i vask. Hørte om samen som kjøpte seg ny scooter? -Den var kul sa en som så han. -Nei, den er ikke kul, den er krønn. Så du på FF på tirsdag? Er saken den at det er Felicia som er den rette moren til Zach? Eller er det ikke derfor hun har tatt hånd om ham? 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Så du på FF på tirsdag? Er saken den at det er Felicia som er den rette moren til Zach? Eller er det ikke derfor hun har tatt hånd om ham? Sånn har ikke jeg forstått det, men det er jo mulig. Hun har bare sagt at hun visste hvem moren var, men at hun var uskikket som mor og at det var en god gjerning å ta barnet. 0 Siter
Babette Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Sånn har ikke jeg forstått det, men det er jo mulig. Hun har bare sagt at hun visste hvem moren var, men at hun var uskikket som mor og at det var en god gjerning å ta barnet. Hm, da er det vel tvilsomt. Hun virker jo litt gal, men vil neppe karakterisere seg selv som uskikket. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Gult kan være fint det, men jeg kler det ikke så jeg har ingen gule klær. Gult er veldig sommerlig:-) Jeg har noen fine gule telysestaker, noen gule prismer hengende her og der, jeg har gult tacoservice og gule maiskolbe gafler. Jeg har dessuten noen dypgule lys, et bilde med gul sol på, og jeg har lyst på et sommerlig&trivelig gult sengesett. Typen har dessuten et par gule boxere med batman på:-o (gud! de er tacky;-) Ellers synes jeg det er mange pene gule blomster (mariagullsko, gule tulipaner, smørblomster o.l) Jeg liker også fox og solo, og dessuten honningmelon, vaniljesaus og banan. Er jeg så blakk at jeg må røyke trillings er pakka gul-mix. Det var masse gule ting vel? :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Et år i en sommergul leilighet gjorde ikke ting bedre. Men nei, gult er ikke fint. Det skjønner jeg. Gult på alle vegger blir for mye. Håper du finner tonen igjen. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 er det derfor sykehusvegger er sitrongule? :-) Jeg vet det kan virke som en usaklig tråd, men jeg synes farger og følelser er ganske intressant. Føler at andre farger har mer personlighet enn gul. Gult trafikklys, veldig nøytralt, verken stopp eller kjør Sterilt er kanskje feil ordvalg, men lys gul er veldig kald og upersonlig. Jeg vil nok velge pastellgrønn eller blå som rene farger. Jeg syns det var en ultrafin tråd! Ja, kanskje gult har lite personlighet? men samtidig enkel - lett (å forholde seg til) - ikke til å misforstå -farge. litt barnslig og naiv, gult. 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er visst jeg og, har aldri hør om Miró heller. Stilig bilde. Litt info om han: http://www.mcs.csuhayward.edu/~malek/Miro.html mvh 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hm, da er det vel tvilsomt. Hun virker jo litt gal, men vil neppe karakterisere seg selv som uskikket. Jeg tipper at det er hun som er drept som er den biologiske moren til Zach. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Litt info om han: http://www.mcs.csuhayward.edu/~malek/Miro.html mvh Noen av disse var kjente, ja. Minner om Dalí, er vel av den surrealistiske arten begge to. :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg hadde okergule vegger før. Begynner å bli noen år siden, men jeg savner ikke den veggfargen! Jeg kunne kanskje brukt knall gult som en kontrastfarge, men det er nok ikke helt meg. Jeg bruker aldri gule klær. Men barna mine har noen gule klær. Av og til spiser jeg noe gult. Som honningmelon, gule epler eller sitrondrops. Dessuten er det mange gule blomster som er pene. Jeg har ingenting imot fargen gul bare jeg slipper å ha den på mine vegger eller mine klær. 0 Siter
Babette Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg tipper at det er hun som er drept som er den biologiske moren til Zach. Det har du nok rett i. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Gult er jo veldig påske da. Jeg ble født på påskeaften, så for meg er gult veldig "meg" på en måte. Har alltid fått påskekyllinger på bursdagskaka mi og sånn. Gult er også veldig sommerlig. Har en del sommertøy i gult, eller med gult i seg og andre farger, som rosa og turkis og sånn. Gult er jo veldig fint på en sommerbrun hud da. G'en i litago er gul ser jeg nå. Veggene i stua mi er gule, og synes gul er en fin stue-vegg-farge. Ser jeg meg rundt her jeg sitter nå så ser jeg en gul blomsterpotte, et gult fleecepledd, en gul nyinnkjøpt babybody, noen av fuglelekene er gule og .. ja, det var vel det. 0 Siter
Whimsy Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Gult liker jeg. Ikke at jeg har gule klær eller noe, men jeg liker fargen. Har vurdert å male stua her i gult, lys gul. Men det vil jo kræsje med den grå buesalongen vi har da...nå har vi lysegrå vegger... Egentlig...når jeg ser meg om her...har vi ikke en gul ting... Det gule lyset som indikerer at dataen står på, to gule permer, det er noe gult på edwis-posen bak meg, CandyKing-boks med tusjer har noe gult...Ja også glemte jeg helt at poden har 3 gule "bend it like a banana"-luer. Jeg liker bananer på brødskiva, gule epler liker jeg IKKE-de er altfor søte... Kanskje jeg ikke liker gult så godt likevel...hehe 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg liker gule biler og gule hus. Gule klær klarer jeg ikke. Og så liker jeg solen; den er jo også gul. 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg tror ikke jeg har et eneste gult klesplagg. Jeg er lys, og tror ikke jeg kler det. Om sommeren går jeg mye i hvitt,lyseblått og til nød litt blekrosa. Da det var så moderne med farger, malte vi soverommet vårt knall gult. Herregud, så lei jeg ble den fargen. Det var himmelsk deilig å få malt det lyst for et par år siden. Forresten så er gjesterommet enda gult. Men det er ihvertfall veldig lyst gult. Det var det eneste rommet vi ikke pusset opp, da vi malte for to år siden. Jeg kan ikke komme på at jeg har noe annet en to gule sommerduker for å bruke ute i hagen.De er gamle. Gult er liksom ikke helt min farge. Hehe...da malte vi nok soverommet i samme periode! GJETT om vi skal male om snart, bare vi får tid! ;-) 0 Siter
Knotten Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg liker gule post-it lapper, for ellers ville jeg nok glemt det meste. Hadde oker-gult hus en periode, men nå kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor folk vil male huset sitt i den fargen... , Ellers kler jeg gule klær om sommer'n, for jeg er ganske mørk og blir lett brun. Har ingen, imidlertid. 0 Siter
Gjest Gulemonia Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg elsker gult! Liker best de varmeste gulfargene da. Jeg har knallgul slalåmjakke. Hadde en gang ei knallgul langbukse også. Ellers har jeg lys gule vegger i stua. Flott og delikat! I mange av bildene på veggene er det gule innslag ser jeg. Kunne godt tenkt meg en knall gul liten toseter å ragge rundt med nå i sommer. Jeg elsker å pynte med gult til påske også. Naboen har gult hus, det synes jeg er veldig pent å se på. Og så har jeg blomster med mye gult og oransje i hagen. Ei venninne har en sofa i varmgul. Det er kjempefint. Gult er kult! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.