Gå til innhold

Har dere den i gul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komisk at du skulle spørre om det, for jeg tenkte faktisk på det for et par dager siden at jeg neimen ikke har eller har hatt mye plagg i gult! ;-)

Jeg hadde en lyse, lyse gul drakt for noen år siden, og den var ganske fin, men knallgult er ikke noe særlig.

Gul er generelt sett en farge som jeg verken har på ting eller klær.

Men gule lapper og en del gult godis er jo bra! :-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

7

• Babette

4

• Åsemor

2

• Kvinna

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tipper at det er hun som er drept som er den biologiske moren til Zach.

Det samme tenkte jeg.

Sa ikke søsteren til Huber for noen episoder siden at Angela hadde tatt barnet fra en narkoman som kom til sykehuset?

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg syns det var en ultrafin tråd!

Ja, kanskje gult har lite personlighet? men samtidig enkel - lett (å forholde seg til) - ikke til å misforstå -farge. litt barnslig og naiv, gult.

Ja, ikkesant! Jeg blir nesten mer glad i fargen etter å ha lest svarene her. Jeg er veldig glad i farger selv, men gul er liksom en glemt farge føler jeg. Den hadde vel sin storhetstid på nittitallet, men nå skal jo alt være hvitt.

Gjest Aimabel
Skrevet

For et saklig innlegg :-)

Har aldri tenkt over fargen gul...

Foran meg på skrivebordet står en gul tube Cosmica solkrem (fant ut at den inneholdt mange parabener - fyda), noen gule legoklosser, en tannbørste med gul bust, noen reklamer på gule poteter.

Jeg har lite gult tøy. En knallgul t-skjorte med sommerfugl på. Liker den ikke noe særlig. Forbinder den med amming og melkespreng og lekking....

Jeg har en gul bikini. Den er fin når en er brun. Ellers er det dårlig med gult tøy til meg.

Er enig når det gjelder Fox. Ikke så glad i gule lapper.

Grapefrukt liker jeg - ikke sitron.

Stua vår er gul. Gjelder det?

Det er kanskje ikke en veldig saklig tråd, men en deilig avkobling. Bra å fokusere annerledes en gang i blandt vel? :-)

Gjest prust
Skrevet

Det er kanskje ikke en veldig saklig tråd, men en deilig avkobling. Bra å fokusere annerledes en gang i blandt vel? :-)

Joda! Helt med på den!

Skrevet

Jeg liker godt gult. Bruker en del topper/bluser i gult. Har aldri følt meg vel i sort/hvitt antrekk, som mange bruker når de pynter seg. men jeg liker en fin gul bluse til svart bukse. Men så er jeg mørk og brunøyd.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg liker godt gult. Bruker en del topper/bluser i gult. Har aldri følt meg vel i sort/hvitt antrekk, som mange bruker når de pynter seg. men jeg liker en fin gul bluse til svart bukse. Men så er jeg mørk og brunøyd.

Gult er penere på mørke synes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...