Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Lefser var en meget vellykket ting å ta med seg på klasseavslutning ) De forsvant som dugg for solen. Spekematen som noen andre norske hadde med seg, ble knapt rørt av andre enn dattera mi og meg. Ellers så smakte jeg fritert sjokolade for første gang, det var spennende. Nydelige vårruller var det også. Men peruansk suppekake står jeg over neste gang. Smakte som formkake med buljong i. Men mye god mat var det og det var hyggelig at også min mat ble borte ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hadde tenkt å spørre deg hva det endte med. Kjempebra at det falt i smak. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 fritert sjokolade?? spennende. gjorde de det der? hadde de noe rundt? jeg er supersjokoman, så nå ble jeg kjempebysgjerrig. fortell "alt". pliis? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 fritert sjokolade?? spennende. gjorde de det der? hadde de noe rundt? jeg er supersjokoman, så nå ble jeg kjempebysgjerrig. fortell "alt". pliis? Det var slik deig rundt som de bruker på friterte bananer, jeg har aldri fritert noen ting jeg så jeg vet ikke hva friteringen består av. Men det var godt. Kanskje litt søtt etter min mening men jeg er litt sjokoladelei nå ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Hadde tenkt å spørre deg hva det endte med. Kjempebra at det falt i smak. Jeg er fornøyd jeg. Alle lefsene ble borte, det er første gangen jeg har hatt med noe hvor alt er forsvunnet. Hihi, men tenk all den spekematen jeg fikk proppet i meg da, nesten ingen andre som spiste det. Hjemmelagde vårruller er jo helt konge da så de fleste spiste masse av dem også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Så kult a! Både at lefsene gikk ned på høykant, og at det var mye bra mat!:-) Nå ble jeg sulten&snopsugen på engang. Igjen! Jeg åt jo for litt siden! *går og sjekker i skapet etter kjeks eller noe* :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Så kult a! Både at lefsene gikk ned på høykant, og at det var mye bra mat!:-) Nå ble jeg sulten&snopsugen på engang. Igjen! Jeg åt jo for litt siden! *går og sjekker i skapet etter kjeks eller noe* :-) Ja, det var skikkelig mye godt. Jeg er også sulten igjen og jeg har sjekket skapet og nå står det en first price lasagne i mikroen ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Ja, det var skikkelig mye godt. Jeg er også sulten igjen og jeg har sjekket skapet og nå står det en first price lasagne i mikroen ) Jeg fant cashewnøtter og kapteinkjeks med ost..:-) *gumler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Jeg fant cashewnøtter og kapteinkjeks med ost..:-) *gumler* Mmmmmm, cashewnøtter ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.