Gjest den ekte noor Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 I epleversjon, finnes den enda? Hvor får man kjøpt den i Tr.heim da i såfall? De hadde den ikke på Ultra:/ 0 Siter
Line Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har de den ikke på Maxi, tro? Eller Smart Club kanskje... jeg skal opp på Tiller etter jobb på lørdag, kan sjekke i samme slengen om den fortsatt finnes. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har de den ikke på Maxi, tro? Eller Smart Club kanskje... jeg skal opp på Tiller etter jobb på lørdag, kan sjekke i samme slengen om den fortsatt finnes. Det hadde vært kjempefint:) Driver å lager ispinner, sjø 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det hadde vært kjempefint:) Driver å lager ispinner, sjø Prøvde å lage ispinner med Fun light bringebær, må jo blande safta sterk for at isen skal få smak, men når den smelter så blir jo "slurpet" kjempesterkt! Iste kan kanskje brukes? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Prøvde å lage ispinner med Fun light bringebær, må jo blande safta sterk for at isen skal få smak, men når den smelter så blir jo "slurpet" kjempesterkt! Iste kan kanskje brukes? Jeg brukte Funlight iste, det var ikke noe godt:/ Nå har jeg en blanding stående i frysa, funlight bringebær med litt sitron/lime saft. Man må blande litt sterkt ja, men jeg synes det er skikkelig nam jeg. Sambo synes det er litt for sterkt:) 0 Siter
Line Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det hadde vært kjempefint:) Driver å lager ispinner, sjø Will do. Er så sinnsykt mye jobbing akkurat nå, men tenkte å snike meg til fri fra tolv i morra. Har vært på nattevakt i natt, og går på kveld klokka tre. Og morrasvakt i morra. Småtrøtt, gitt Men skal sjekke for deg! Jeg skal oppover og få i verdens beste kyllingfilet på SmartClub likevel, så.. Ha en fin kveld! (Var faktisk 22 grader i Midtbyen i hele natt, helt til morran kom!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.