Gå til innhold

Fun Light

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

I epleversjon, finnes den enda? Hvor får man kjøpt den i Tr.heim da i såfall? De hadde den ikke på Ultra:/

Skrevet

Har de den ikke på Maxi, tro? Eller Smart Club kanskje... jeg skal opp på Tiller etter jobb på lørdag, kan sjekke i samme slengen om den fortsatt finnes.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har de den ikke på Maxi, tro? Eller Smart Club kanskje... jeg skal opp på Tiller etter jobb på lørdag, kan sjekke i samme slengen om den fortsatt finnes.

Det hadde vært kjempefint:) Driver å lager ispinner, sjø;)

Skrevet

Prøvde å lage ispinner med Fun light bringebær, må jo blande safta sterk for at isen skal få smak, men når den smelter så blir jo "slurpet" kjempesterkt! Iste kan kanskje brukes?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Prøvde å lage ispinner med Fun light bringebær, må jo blande safta sterk for at isen skal få smak, men når den smelter så blir jo "slurpet" kjempesterkt! Iste kan kanskje brukes?

Jeg brukte Funlight iste, det var ikke noe godt:/ Nå har jeg en blanding stående i frysa, funlight bringebær med litt sitron/lime saft.

Man må blande litt sterkt ja, men jeg synes det er skikkelig nam jeg. Sambo synes det er litt for sterkt:)

Skrevet

Will do. Er så sinnsykt mye jobbing akkurat nå, men tenkte å snike meg til fri fra tolv i morra. Har vært på nattevakt i natt, og går på kveld klokka tre. Og morrasvakt i morra. Småtrøtt, gitt :P

Men skal sjekke for deg! Jeg skal oppover og få i verdens beste kyllingfilet på SmartClub likevel, så..

Ha en fin kveld! (Var faktisk 22 grader i Midtbyen i hele natt, helt til morran kom!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...