Gå til innhold

Chilli på fingeren...

Anbefalte innlegg

Gjest Hjeeelp...
Skrevet

...og det svir som f!

What to do?

Uante mengder heder og ære til førstemann som kommer med et tips som hjelper ;-)

Skrevet

Hell på melk! Mye og lenge.

Prøv med aloe vera :-))

Gjest Hjeeelp...
Skrevet

Hell på melk! Mye og lenge.

Will do!

Så får vi se om det funker ;-)

Skrevet

Will do!

Så får vi se om det funker ;-)

Hvordan går det?

Gjest Hjeeelp...
Skrevet

Prøv med aloe vera :-))

Det har jeg dessverre ikke :-( Men har på melk nå, så da får vi se.

Gjest Hjeeelp...
Skrevet

Hvordan går det?

Sitter med fingeren i kopp med melk, så får vi sjå!

Skrevet

Yoghurt hjelper mot vepsestikk og sånt, gjør det ikke? Så kanskje det virker "kjølende" på fingeren også. Eller rømme?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ikke klø deg i øyet iallefall.

Huff, det har jeg gjort en gang, da måtte jeg tømme melk på øyet, ikke behagelig:)

Skrevet

Stakkar deg da. Jeg kom til å tenke på at kjæresten min lagde pizza med mye chili i, den var veldig god. Men litt senere da kjæresten min skulle på do, glemte han dette og gjett hvor det svidde som pokker i lang tid etterpå....

Gjest Hjeeelp...
Skrevet

Hvordan går det?

Det virket kjempebra, tusen takk for tips!

Skrevet

Huff, det har jeg gjort en gang, da måtte jeg tømme melk på øyet, ikke behagelig:)

Har du prøvd eddik? Høyrer det skal hjelpe :-)

Skrevet

Jeg ser du har fått råd om ikke å klø deg i øyet. Jeg vil også anbefale henda over dyna i natt...

Jeg husker den gangen jeg hadde skåret opp en scotch bonnet/habanero, visstnok den sterkeste chilien som er. Ai, ai, ai. :)

Skrevet

Jeg klødde meg også i øyet en gang etter chilikutting... AU! Linsene gikk i søpla og det svie leeeenge etterpå.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg klødde meg også i øyet en gang etter chilikutting... AU! Linsene gikk i søpla og det svie leeeenge etterpå.

Exen min tok meg en viss plass etter å ha skjært opp chili, det var enda vondere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...