Gå til innhold

Og musikeren prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg mista all min magiske tiltrekningskraft? Ikke ETT svar på mitt forrige innlegg. Velvel. Jeg skal kjøpe et digitalt videokamera, så billig som mulig, samtidig som det ikke må være bortkasta penger. Har noen noe å anbefale? Jeg ser for eksempel at el-kjøp reklamerer for et JVC-kamera til 2995,-. Er det noe å satse på? Jeg mener, tross alt, hvor dårlig kan det være? Jeg har ikke høye krav. Kun at det tar greie bilder, og at jeg kan få brent de over på dvd.

Skrevet

Men det er jo midt på natten!

Men - jo jeg tror det er et greit kjøp! :)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Våken ennå? Har du råd til å gå opp en tusenlapp ekstra til 3990 så ville jeg anbefalt et sony handycam HC-17.Veldig hendig greit. Bra bildekvalitet og tar også stillbilder. Ikke masse ekstra finesser- som for meg var et pluss at det ikke var siden jeg liker å filme på måten plukk opp kamera- film- legg fra deg kamera. Trengte ikke masse redigeringsmuligheter og innstillinger. Noen basic-greier er det jo uansett.

JVC hadde vi før, men siden det var en eldre modell kan jeg ikke uttale meg om det du spør om er like dårlig som det vi hadde. Men istedet for å kjøpe på Elkjøp, ville jeg anbefalt Japan Photo. De har minst like gode tilbud, og er i tillegg mer oppdatert på det de selger.

Han på elkjøp henviste til best-i-test i dagbladet, som om dét er et kvalitetsstempel. NOT.

Japan photo har de fleste av de tingene de selger på siden sin også, så sjekk ut der også da vel.

Skrevet

Våken ennå? Har du råd til å gå opp en tusenlapp ekstra til 3990 så ville jeg anbefalt et sony handycam HC-17.Veldig hendig greit. Bra bildekvalitet og tar også stillbilder. Ikke masse ekstra finesser- som for meg var et pluss at det ikke var siden jeg liker å filme på måten plukk opp kamera- film- legg fra deg kamera. Trengte ikke masse redigeringsmuligheter og innstillinger. Noen basic-greier er det jo uansett.

JVC hadde vi før, men siden det var en eldre modell kan jeg ikke uttale meg om det du spør om er like dårlig som det vi hadde. Men istedet for å kjøpe på Elkjøp, ville jeg anbefalt Japan Photo. De har minst like gode tilbud, og er i tillegg mer oppdatert på det de selger.

Han på elkjøp henviste til best-i-test i dagbladet, som om dét er et kvalitetsstempel. NOT.

Japan photo har de fleste av de tingene de selger på siden sin også, så sjekk ut der også da vel.

Jeg endte faktisk på Japan Photo, men jeg kjøpte ikke det Sony-kameraet. Kjøpte et Canon-kamera til 3695,-, som ifølge selgeren var like bra. Og altså 300 kroner billigere, så da så... Men jeg har ikke greie på dette her, så kanskje det var dumt?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg endte faktisk på Japan Photo, men jeg kjøpte ikke det Sony-kameraet. Kjøpte et Canon-kamera til 3695,-, som ifølge selgeren var like bra. Og altså 300 kroner billigere, så da så... Men jeg har ikke greie på dette her, så kanskje det var dumt?

Det blir nok hipp som happ. Begge har tilgang på prima opptikk, og det er mest der det gjelder.

Hva slags programvare fulgte med?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Sikkert ikke. Jeg har sony video og canon dig.kamera. du blir helt sikkert fornøyd. bra ting begge deler. det er detaljer og tilfeldigheter som avgjør til syvende og sist, for alle tilbyr mye bra med bare små forskjeller.

grattis med kamera da. Husk å kjøpe med nok film så du aldri går tom!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...