Gå til innhold

what to do

Anbefalte innlegg

Gjest viioola
Skrevet

fått en god del skattepenger. Skal jeg bruke de på fettsuging eller personlig trening.

er ikke mye overvektig..bare litt..er vel det man kan kalle lubben

Gjest marcen
Skrevet

personlig trener mente jeg

Du har to i'er i hovedinnlegget.

Skrevet

Personig trener!!!

Da bruker du pengene på DEG SELV, og investering i egen _helse_!

Kjøper du fettsuging blir sikkert kroppen ørlite mindre, men smertefull, komplikasjonsutsatt osv. Dessuten er det en grådig jævel av en plastikkirurg som går av med DINE skattepenger! Du får bare en (evt forbigående) mindre lubben kropp!

Gjest begonia
Skrevet

Ta deg en god ferie isteden! Det gir varige minner. Trene nok til å være i god form klarer du vel uten å bruke grassat med penger på personlig trener?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Personlig trener, da kan du få trent kroppen slik at du får litt symetri og kanskje ikke føler deg lubben lengre. Ser iallefall ingen grunn til å kutte i kroppen sin med mindre man er syk.

Gjest RedHot
Skrevet

I fjor sommer veide jeg en god del mer enn det jeg veier nå. Jeg hadde en enorm mage, men innså ikke selv at jeg var rimelig lubben på de andre stedene på kroppen og. Jeg sa til meg selv. Nå skal jeg trene mye, i ett år. Og om magen ikke er mindre til da, tar jeg fettsuging. Jeg trente, og magen er borte.

Nå har ikke jeg personlig trener, men om det er det som passer best for deg-GO FOR IT!

Du blir vel mere fit av å trene, enn å suge vekk litt fett her og der? Blir jo ikke fastere i fisken av det.

Gjest sandex
Skrevet

Tren selv ute i friluft - og bruk pengene på klær istedenfor :) Eller en reise

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...