Gå til innhold

Nå sendte jeg akkurat et svarinnlegg..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

som forsvant i løse luften! :-o

Er webbis i stand til å slette ett innlegg i en tråd på null komma svisj og uten videre (uten at det sto noe spenstig der, så jeg tror ikke egentlig det)

Eller har jeg sendt dette innlegget i en helt annen tråd en det jeg trodde og hadde intent om og altså lagt igjen et skikkelig "økseskaft" svar et sted? :-o

Eller har jeg blitt fullstendig presenil? :-o

*klør seg i hodet og lurer på hva som skjedde*

:-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg drev og skrev et svar i stad og da plutselig forsvant det og det var innlegget jeg svarte på som sto foran meg på skjermen. Jeg hadde skrevet kjempelangt og ble ganske så irritert. Jeg må vel ha kommet borti en eller annen tast på tastaturet som "spoler" tilbake eller noe sånt, for har sånne "spole-frem-og-tilbake"- knapper på musa og etter å ha trykka litt frem og tilbake der så kom jeg til det jeg holdt på å skrive. Og takk for det ellers hadde dagen vært ødelagt.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg drev og skrev et svar i stad og da plutselig forsvant det og det var innlegget jeg svarte på som sto foran meg på skjermen. Jeg hadde skrevet kjempelangt og ble ganske så irritert. Jeg må vel ha kommet borti en eller annen tast på tastaturet som "spoler" tilbake eller noe sånt, for har sånne "spole-frem-og-tilbake"- knapper på musa og etter å ha trykka litt frem og tilbake der så kom jeg til det jeg holdt på å skrive. Og takk for det ellers hadde dagen vært ødelagt.

Ja sånt er også irriterende..Godt du fikk fikset det!:-)

Men mitt var sendt!

?

Jeg prøvde å skli inn i samtalen mellom mrs.Wallace og SDD om proformagifte, og jeg sa, etter alt jeg kan skjønne, ikke noe galt.

Men borte blei det.

Jeg har trålet andre innlegg i nærheten etter eventuelle økseskaft innlegg fra meg men har ikke funnet det igjen;-)

Kanskje jeg endelig har blitt helt nuts nå, og sitter og innbiller meg at jeg skriver innlegg på dol:-o

;-)

mil1365380270
Skrevet

Ja sånt er også irriterende..Godt du fikk fikset det!:-)

Men mitt var sendt!

?

Jeg prøvde å skli inn i samtalen mellom mrs.Wallace og SDD om proformagifte, og jeg sa, etter alt jeg kan skjønne, ikke noe galt.

Men borte blei det.

Jeg har trålet andre innlegg i nærheten etter eventuelle økseskaft innlegg fra meg men har ikke funnet det igjen;-)

Kanskje jeg endelig har blitt helt nuts nå, og sitter og innbiller meg at jeg skriver innlegg på dol:-o

;-)

Kanskje du sover? Snart vokner du og skjønner at alt var en drøm ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje du sover? Snart vokner du og skjønner at alt var en drøm ;-)

hehe..Det hadde vært noe..

Da hadde jeg blitt sur på meg selv, tenk å sløse drømmer på å drømme så hverdagslige ting..

Det verste jeg vet er når jeg sånne masete drømmer om at jeg piner megg opp av sengen, spiser og lager en døll skive, finner nøkler..Og så våkner jeg og finner ut at jeg har gjort ingen av delene, men derimot har dårlig tid og må gjøre alt NÅ...

Snakk om å misbruke hyggelig sovetid! ;-)

mil1365380270
Skrevet

hehe..Det hadde vært noe..

Da hadde jeg blitt sur på meg selv, tenk å sløse drømmer på å drømme så hverdagslige ting..

Det verste jeg vet er når jeg sånne masete drømmer om at jeg piner megg opp av sengen, spiser og lager en døll skive, finner nøkler..Og så våkner jeg og finner ut at jeg har gjort ingen av delene, men derimot har dårlig tid og må gjøre alt NÅ...

Snakk om å misbruke hyggelig sovetid! ;-)

Det har jeg aldri drømt. Effektiv fortrengning sikkert ;-)

De mest irriterende drømmene jeg har er når jeg får viktige beskjeder, eller kommer på noe kjempelurt. I drømmen tenker jeg "dette må jeg jammen huske", men borte er det hver gang jeg våkner ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det har jeg aldri drømt. Effektiv fortrengning sikkert ;-)

De mest irriterende drømmene jeg har er når jeg får viktige beskjeder, eller kommer på noe kjempelurt. I drømmen tenker jeg "dette må jeg jammen huske", men borte er det hver gang jeg våkner ;-)

Og husker man å skrive ned med engang og sover videre, fornøyd og selvtilfreds etter ha tatt budskapene fra det underbeviste på ramme alvor finner man gjerne en lapp på nattbordet med meldinger som "husk ugle" eller lignende meningsløse, kryptiske og intetsigende ting;-)

mil1365380270
Skrevet

Og husker man å skrive ned med engang og sover videre, fornøyd og selvtilfreds etter ha tatt budskapene fra det underbeviste på ramme alvor finner man gjerne en lapp på nattbordet med meldinger som "husk ugle" eller lignende meningsløse, kryptiske og intetsigende ting;-)

He-he, så gøy! Har aldri skrevet det opp, skal ha papir og penn på nattbordet og se hva som skjer :-)

Skrevet

Fikk du en feilmelding etter at du hadde sendt det?

Det opplevde jeg etter å ha skrevet et langt innlegg til "kald kaffe" tråden. Etter at jeg hadde klikket på SEND, så kom det opp en melding om "Finner ikke siden" på høyre side der svaret mitt skulle ha stått. Testen av DOL-siden så helt normal ut.

laguna1365380434
Skrevet

Fikk du en feilmelding etter at du hadde sendt det?

Det opplevde jeg etter å ha skrevet et langt innlegg til "kald kaffe" tråden. Etter at jeg hadde klikket på SEND, så kom det opp en melding om "Finner ikke siden" på høyre side der svaret mitt skulle ha stått. Testen av DOL-siden så helt normal ut.

Hmpf..Det må ha vært irriterende:-I

Jeg fikk ikke noen feilmld, jeg så sånn"følgende innlegg ble sendt" melding...

Jeg skjønte ikke det der. Men det var ikke noe langt innlegg da, så sånn sett irriterte det ikke. Jeg ble bare bekymret for om jeg har blitt sprø og innbiller meg ting, eller at jeg har lagt svaret i feil tråd eller noe;-)

Jeg må antagelig ha blingset.

Skrevet

Hmpf..Det må ha vært irriterende:-I

Jeg fikk ikke noen feilmld, jeg så sånn"følgende innlegg ble sendt" melding...

Jeg skjønte ikke det der. Men det var ikke noe langt innlegg da, så sånn sett irriterte det ikke. Jeg ble bare bekymret for om jeg har blitt sprø og innbiller meg ting, eller at jeg har lagt svaret i feil tråd eller noe;-)

Jeg må antagelig ha blingset.

Ja, det var irriterende. Jeg orket ikke å skrive innlegget på nytt, selv om jeg synes det var et knakende godt innlegg;)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det var irriterende. Jeg orket ikke å skrive innlegget på nytt, selv om jeg synes det var et knakende godt innlegg;)

Jeg hadde blitt skikkelig bitter om jeg mistet et av de jeg synes er gjennomtenkte og som jeg har brukt tid på.

*symp*

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig bitter om jeg mistet et av de jeg synes er gjennomtenkte og som jeg har brukt tid på.

*symp*

Takk for sympatien!

Mrs. Wallace
Skrevet

Det samme skjedde med meg forrige dagen: jeg skrev et langt svar på et innlegg, trykket send - og siden har jeg ikke sett det.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde gjort det en gang, men fant ut senere at jeg bare hadde klikka på forhåndsvis istedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...