Gå til innhold

BioDrain

Anbefalte innlegg

Gjest Bioooola
Skrevet

Skulle gjerne tapt meg et par kilo før quartfestivalen. Er BioDrain verdt pengene eller bare lureri? Er snakk om 4 kg som _må_ bort.

Gjest ståpådu
Skrevet

Ja hvordan kan vel festivalen bli vellykket uten at de fire kiloene forsvinner????? Blir nok overfullt der når du kommer vaggende med 4 kilo overvekt.

Gjest Bioooola
Skrevet

Ja hvordan kan vel festivalen bli vellykket uten at de fire kiloene forsvinner????? Blir nok overfullt der når du kommer vaggende med 4 kilo overvekt.

Takk, det var oppmuntrende.

Skrevet

Takk, det var oppmuntrende.

Ta nå ikke deg selv så høytidelig, da. Det var vel ment som en spøk, tror du ikke? (jeg trakk ihvertfall på smilebåndet)

".................................."

Gjest Bioooola
Skrevet

Ta nå ikke deg selv så høytidelig, da. Det var vel ment som en spøk, tror du ikke? (jeg trakk ihvertfall på smilebåndet)

".................................."

Eeeeh, nei.

Skrevet

Eeeeh, nei.

Neivel.

"..............................."

Gjest Bioooola
Skrevet

Neivel.

"..............................."

Oki.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...