Gjest wannabe-sunn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er litt lei av å spise knekkebrød og har lyst til å kjøpe meg brød som jeg kan spise innimellom. Jeg tenkte på ferdigskårete brødskiver i pakke som jeg har sett flere steder, veldig grovt og sunt brød visstnok. Er det sunt? Det er kanskje fullkornsbrød det heter? Eller rugbrød? Jeg har ikke peiling på dette.. Hadde vært greit med en pakke som holder seg noen dager.. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvorfor duger ikke vanlig brød? Hvis du mosjonerer tre-fire ganger i uka kan du spise vanlig mat, kan du ikke? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvorfor duger ikke vanlig brød? Hvis du mosjonerer tre-fire ganger i uka kan du spise vanlig mat, kan du ikke? Hva er "vanlig brød"? Vanlig brød av type kneipbrød e.l er helt utrolig lite sundt. Ordentlig grovt brød (og ikke fint brød tilsatt mørk farge) er veldig mye bedre å putte i seg. "..................................." 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hva er "vanlig brød"? Vanlig brød av type kneipbrød e.l er helt utrolig lite sundt. Ordentlig grovt brød (og ikke fint brød tilsatt mørk farge) er veldig mye bedre å putte i seg. "..................................." Det var nok det jeg mente. Jeg spiser bare hjemmebakt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du kan jo kjøpe et vanlig, grovt brød, skjære det i skiver og putte i fryseren? Ta opp så mange skiver du vil ha og hiv dem i micro'n, noen sekunder på defrost og de er som nystekte. 0 Siter
Atene Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det helt mørke rugbrødet er visst ganske sunt, ja. Men det beste er jo å lese på varedeklarasjonen. De ingrediensene det er mest av, står først. 0 Siter
snø Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Bake Ingers rugbrød, kjempegodt, mettende og fjerner effektivt lysten på småspising (for meg i alle fall). http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift15589.asp Beste hilsen fra 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det helt mørke rugbrødet er sunt og kan holde seg veldig lenge i kjøleskapet, men det blir tørt etter et par dager. Det krever mye pålegg for å smake godt. 0 Siter
Speak Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Kan jo kjøpe brødet til Fedon Lindberg. Dyrt, men utrolig godt og ganske holdbart. 0 Siter
Gjest tullebrød Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Bake Ingers rugbrød, kjempegodt, mettende og fjerner effektivt lysten på småspising (for meg i alle fall). http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift15589.asp Beste hilsen fra Det der Ingers rugbrød er så tørt og umulig å legge noe på før det faller fra hverandre. Finnes mye annet like sunt brød i butikkene som er saftig og billig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.