Gjest eller normalt? Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Når tar grunnskolene ferie rundt omkring? Her er det ikke før 22. juni og det synes jeg er sent. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 22.6. i Bergen også! Jeg synes det er helt greit, tror de kuttet skoleferien med en uke etter at høstferien ble en hel uke! Det er jo ingen foreldre som kan ta seg 7 ukers ferie uansett, så det blir jo en kabal hvert år, for de med små barn i hvert fall. Men barna mine synes det er på tide med ferie nå! mvh 0 Siter
Knotten Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hadde det vært opp til meg så hadde man gått på skole hele juni og hatt fri helt til august var ferdig. Felllesferien skulle vært flyttet med to uker også. 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hos oss skal ungene på skoletur til Oslo på tirsdagen (21.juni), på onsdagen skal lærerene på kurs, så da er SFO åpen for alle som har behov for det, selv de som ikke har plass. Men hos oss tar storesøster ferie etter turen på tirsdag ). Skolestart til høsten er forøvrig 22. august. 0 Siter
Speak Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Samme her. Men det er vel ikke så sent. Greit å ikke ha ungene rekende hjemme alene hele sommeren. Hilsen stemor til 13-åring 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Er det bare i Vestfold skolene sluttet i dag da? Syns det er alt for tidlig siden skolen ikke starter igjen før 22.august, men ungene var happy da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Er det bare i Vestfold skolene sluttet i dag da? Syns det er alt for tidlig siden skolen ikke starter igjen før 22.august, men ungene var happy da ) Her starter skolen 20.august. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Her starter skolen 20.august. Det gjør den vel ikke? Det er jo på en lørdag ) Jeg tror fridagene skal være like over hele landet, men at det kan være forskjell på når man tar dem ut. Så da har dere kanskje mer fri resten av året, selvom jeg syns det er mye fri her også. Bl. a har juleferien nesten blitt utvidet til 2 uker nå, det var det ikke før. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det gjør den vel ikke? Det er jo på en lørdag ) Jeg tror fridagene skal være like over hele landet, men at det kan være forskjell på når man tar dem ut. Så da har dere kanskje mer fri resten av året, selvom jeg syns det er mye fri her også. Bl. a har juleferien nesten blitt utvidet til 2 uker nå, det var det ikke før. Ups, ja der kan du se hvor godt jeg følger med ;o) Minstemann drar til pappan sin i dag og kommer igjen dagen før skolen begynner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Innbilte meg at siste skoledag i Trondheim er torsdag 23/6??? Første skoledag til høsten er i alle fall mandag 22/8. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Her i Sogn og Fjordane er det i dag, 17. juni. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Ups, ja der kan du se hvor godt jeg følger med ;o) Minstemann drar til pappan sin i dag og kommer igjen dagen før skolen begynner. Borte hele sommeren? Jøss. Her er det skolefri fra fredag 17.juni til mandag 22.august. Men det er en ytterst kort høstferie da... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Borte hele sommeren? Jøss. Her er det skolefri fra fredag 17.juni til mandag 22.august. Men det er en ytterst kort høstferie da... Jeg er virkelig overveldet. Men det er litt deilig og litt fælt. Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg. Men jeg skjønner jo at ungen har bedre av å være på landet i ferien enn i bakgården her da så egentlig har jeg ikke noe valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.