Blålys Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei Det er sjelden jeg er her inne. Var her mye når jeg var dårlig. Men nå er jeg frisk som en fisk - selv om det blir noen opp og nedturer. Noen husker meg kanskje som Solvelv, som var nikket mitt tidligere. Ville bare skrive noen ord om at det går ann å få det bedre. Det er håp - mye håp. Mye optimisme og enda mer varme. Det går ann å bryte gamle mønstre, søke ut av ensomheten og finne lykke. I det siste året har jeg jobbet hardt for å etablere en egen landsforening for seksuelt misbrukte. Det har vært veldig spennende, og det har gitt meg utrolig mye. Det går ann å bruke sin egen smerte til å påvirke verden til å bli et bedre sted å være. Jeg tenker at bare om jeg kan rette et barn, er det alt jeg ber om. Men det som er fint er at den nye organisasjonen sikkert vil redde mange, og vi vil spre håp til alle som sliter. Noe av det viktigste for meg er å skape en gruppetilhørighet, for mange føler seg så alene og isolert. Og - det aller viktigste er å skape bedre behandlingstilbud til oss som sliter med traumer etter seksuelle overgrep. Du finner oss på www.blalys.no. :-) Masse klemmer fra Renate - som har erfart at livet kan være veldig godt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188265-h%C3%A5p-og-positive-tanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.