Gå til innhold

Nå er jeg så lei

Anbefalte innlegg

Gjest jljihyuk
Skrevet

...av å bli såret av kjæresten. Mange vil nok si at det bare er småting og at jeg er hysterisk og ikke vet hva virkelige problemer er osv, men dette sliter meg opp.

Han kommer hele tiden med små spydige kommentarer som får meg til å føle at han ikke er fornøyd med meg og hvordan jeg er. Jeg sier at han sårer meg, og han sier han ikke mener noe vondt med det, men det fortsetter bare. Det kan være ting som: "Hvorfor er du så treg til å pakke ned varene i posen?" (i matbutikken) og "Du er jo livsfarlig å sykle ved siden av." (fordi jeg svingte uten å si fra først)

Det er tradisjon på hjemstedet vårt at når de er ti år siden man ble ferdig på videregående, møter man opp den dagen årets russ har den siste eksamenen og får vitnemålene. Så treffer man de gamle klassekameratene man ikke har sett på mange år osv. Det er også vanlig å ha med evt. partner og barn denne dagen.

Han startet med å spørre om jeg ville være med, og det ville jeg gjerne, men så begynner han å spørre hvorfor jeg egentlig vil være med, og det ender med at han innrømmer han ikke vil ha meg med. Jeg forstår ikke hvorfor han er så flau over meg. Eller har han planer om å tilbringe dagen med en gammel kjæreste?

Vi var så lykkelige sammen før, men fortsetter det på denne måten kommer følelsene mine for ham til å forsvinne. Jeg er så fortvilet.

Skrevet

Har høres jo ikke akkurat moden ut, da. Hvis det er ti år siden han var russ, så må han vel være 29 år gammel? En helt uakseptabel alder å oppføre seg så barnslig i.

"...................................."

Skrevet

Jeg synes overhodet ikke dette er bagateller, han høres rett og slett ut til å være ferdig med forholdet... En som stadig sårer deg på den måten har ingen respekt for deg.

Du fortjener så mye bedre, og jeg tror du burde vurdere å komme deg vekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...