Tvillingmamma Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Snakket med en dame i går. Hun holder på med perlesøm på fritiden. Hun syr da kjoler til dukker, juleklokker, påskeegg osv i perler. Skjønte ikke helt hvordan hun klarer å sy mønster. Jeg har søkt på nettet litt for å se om jeg kunne finne noe mer om dette, men har ikke funnet noe så langt. Noen der ute som forstår hva jeg mener og som kan hjelpe meg? 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ikke noe svar på spørsmålet ditt egentlig, men kom bare på en lyseblå og hvit bjelle jeg fikk da jeg var barn! Den var nok laget i slik perlesøm som du snakker om! Hvor er den nå? Hadde jo passet ypperlig over en guttebabyvogge! :-) 0 Siter
PunkyPie Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Kan det være grønnlandsk perlebroderi skal tro? Holdt på med det for noen år siden. Sydde endel julepynt (stjerner i ulike mønster og bjeller). Lagde også smykker. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Kan det være grønnlandsk perlebroderi skal tro? Holdt på med det for noen år siden. Sydde endel julepynt (stjerner i ulike mønster og bjeller). Lagde også smykker. Ja, det var det Takker og bukker!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.