Gå til innhold

Enslig,huslån,samboer-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Jeg forstår nå at hun provoserte... Hva var vitsen?

For å provosere alle de som trur at enslige bare kan forlange og forlange og få penger i hytt og gevær:)

Er selv enslig og får dobbel barnetrygd, noen kroner i farsbidrag og skatteklasse 2 ( vet ikke hva det utgjør, men det er ikke så veldig mye) Mtp at jeg kun har ei inntekt å leve for har jeg nok mye mindre å rutte med enn de som har to inntekter. De kan jo dele på boutgifter, forsikringer, strøm osv.

Skrevet

Jeg har lang erfaring som eneforsørger, så jeg så ganske snart at du tullet.

I mitt tilfelle ville sosialkontoret bare kausjonere for halve tilleggslånet på huset. Det betalte ikke et eneste avdrag eller renter for meg. Jeg tok aldri regningene med på sosialkontoret og ba om penger. Jeg vet godt at vi ikke er fritatt for skatt fordi om vi er enslige forsørgere. Vi får noen få tusen mindre i skatt riktignok. Til syden reiser man neppe, kanskje ikke bare pga dårlig råd, men fordi man ikke har mot til å reise alene med små barn.

Morstrygd er det intet som heter lenger. Overgangsstønaden varer vel 3 år nå for tiden.

Tror du er en mann jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...