Gå til innhold

Har du handlet på kappahl? Take two:

Anbefalte innlegg

Gjest kappahl
Skrevet

betyr det at man betaler for en (gjelder tricot t-shirt)? Eller er det halv pris på en? Jeg lurer på om jeg har betalt litt for mye... Fint om noen vet dette så jeg slipper å dra til butikken igjen om det ikke er noe...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ta to, de spanderer den billigste?

Gjest kappahl
Skrevet

Ta to, de spanderer den billigste?

Jeg trodde også det, men jeg ser de har tatt full pris for begge (129 for en) og 59 i rabatt (?). De kan godt ha gjort feil, for i butikken så jeg at de hadde tatt 149 for en bh som var nedsatt til 99....

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg trodde også det, men jeg ser de har tatt full pris for begge (129 for en) og 59 i rabatt (?). De kan godt ha gjort feil, for i butikken så jeg at de hadde tatt 149 for en bh som var nedsatt til 99....

Da synes jeg du skal gå tilbake å få det rettet opp. Det er lett å gjøre feil på det der.

Skrevet

På Kappahl pleier det å være "ta tre, betal for to".. Du får det billigste plagget.. Ta det en tur tilbake du.

Skrevet

KappAhl har "take two" hvor det er en pakkepris. Står opplyst på en plakat ved klærne. Feks hvis hver topp kostet ordinært 99,- vil en pakkepris være feks 149,- (du har spart ca 50 kr)

Ved "ta tre, betal for to" vil KappAhl spandere den billigste plagget.

Gjest kappahl
Skrevet

KappAhl har "take two" hvor det er en pakkepris. Står opplyst på en plakat ved klærne. Feks hvis hver topp kostet ordinært 99,- vil en pakkepris være feks 149,- (du har spart ca 50 kr)

Ved "ta tre, betal for to" vil KappAhl spandere den billigste plagget.

Så om to kostet 129 pr stk er det rett med 59 i rabatt?

Skrevet

Har de siste fem (!) gangene jeg har handlet på KapAhl på Strømmen Storsenter opplevd at de har scannet inn høyere pris på kassa enn hva som står på lappen. Veit at sånn kan skje med sentralstyrte priser osv, men jeg synes det der er for ofte!

Det har dreid seg om 1-3 plagg hver gang, og mellom 50 og 300 (!)

kroner.

Jævlig irriterende. Når en sier i fra, så ser de på deg som om det er du som er frekk...enda jeg prøver å være så hyggelig som mulig. Ærlig talt. Det er ikke mitt problem at de har feilpriset!!! En ting er "røde lapper"; men dette har vært klær med vanlig hvit prislapp.

Styrer unna den butikken heretter!

Skrevet

Så om to kostet 129 pr stk er det rett med 59 i rabatt?

Ja, på pakkepris er det normalt 50-60 kr i rabatt :-)

Skrevet

Har de siste fem (!) gangene jeg har handlet på KapAhl på Strømmen Storsenter opplevd at de har scannet inn høyere pris på kassa enn hva som står på lappen. Veit at sånn kan skje med sentralstyrte priser osv, men jeg synes det der er for ofte!

Det har dreid seg om 1-3 plagg hver gang, og mellom 50 og 300 (!)

kroner.

Jævlig irriterende. Når en sier i fra, så ser de på deg som om det er du som er frekk...enda jeg prøver å være så hyggelig som mulig. Ærlig talt. Det er ikke mitt problem at de har feilpriset!!! En ting er "røde lapper"; men dette har vært klær med vanlig hvit prislapp.

Styrer unna den butikken heretter!

De har jo enormt mye varer og jeg synes vel ikke det er å forvente at de skal ha 100% oversikt over alle klesplagg (5-6000) sine priser. Sentralstyrte priser, men butikkene setter jo selv ned ved behov. Sikkert flere av de som jobber som ikke jobber hver dag etc.. Men at de skal se mistenksomt på deg fordi det er annen pris på lappen enn den som kommer på kassa, er jo drøyt. Dumt rett og slett :-) Prislappen skal jo være den som viser rett pris i den butikken.

Skrevet

De har jo enormt mye varer og jeg synes vel ikke det er å forvente at de skal ha 100% oversikt over alle klesplagg (5-6000) sine priser. Sentralstyrte priser, men butikkene setter jo selv ned ved behov. Sikkert flere av de som jobber som ikke jobber hver dag etc.. Men at de skal se mistenksomt på deg fordi det er annen pris på lappen enn den som kommer på kassa, er jo drøyt. Dumt rett og slett :-) Prislappen skal jo være den som viser rett pris i den butikken.

Nei, nevnte vel også det at jeg skjønner at det ikke går an å ha rett pris på _alt_ _alltid_.

Det jeg reagerer på er at det aldri har gått i "min" favør og at kassapersonalet (voksne damer jeg har sett der mange ganger) er så jævlig sure, og i noen tilfeller har forsøkt å overtale meg til å betale det som går inn på kassa i stede for det som står på lappen!

Har jobbet i butikk selv, og de gangene slikt skjedde var det uten unntak at kunden fikk varen til den billigste prisen. Uansett om det var lapp eller kassapris. Vi blr "lært opp til" å beklage forskjellen, og "legge oss flate". Men,KapAhl har kanskje andre normer for kundebehandling...

Skrevet

Nei, nevnte vel også det at jeg skjønner at det ikke går an å ha rett pris på _alt_ _alltid_.

Det jeg reagerer på er at det aldri har gått i "min" favør og at kassapersonalet (voksne damer jeg har sett der mange ganger) er så jævlig sure, og i noen tilfeller har forsøkt å overtale meg til å betale det som går inn på kassa i stede for det som står på lappen!

Har jobbet i butikk selv, og de gangene slikt skjedde var det uten unntak at kunden fikk varen til den billigste prisen. Uansett om det var lapp eller kassapris. Vi blr "lært opp til" å beklage forskjellen, og "legge oss flate". Men,KapAhl har kanskje andre normer for kundebehandling...

Ikke uenig at kundebehandlingen på Strømmen må være særskilt dårlig. Jeg handler veldig ofte på KappAhl og har ikke hatt slike opplevelse.. men har aldri handlet på Strømmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...