Gjest Artig-artig Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Forslag til hva jeg kan skrive om for å provosere? O tom for ideer O Har sittet på ræva hele dagen, og kan vel fortsette de timene som er igjen og 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Vel...skakke så veldig mye til for å provosere enkelte her da, så du trenger ikke grave så dypt i hjernebarken, egentlig Stikk på sex-forum og si noe negativt om analsex, f.eks. så har du sysselsetting de neste par dagene ;D 0 Siter
Gjest Artig-artig Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Dit har jeg en psykisk sperre mot å gå inn, derfor må jeg finne på noe annet. Hva med psykiatri, er det lov å kødde med dem? eller blir dem enda mer psykisk syke da og må ta enda flere pilletriller? 0 Siter
Gjest Artig-artig Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Vel...skakke så veldig mye til for å provosere enkelte her da, så du trenger ikke grave så dypt i hjernebarken, egentlig Stikk på sex-forum og si noe negativt om analsex, f.eks. så har du sysselsetting de neste par dagene ;D Svaret mitt kom over ditt som jeg skulle svare på(skjønte du sikkert). 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Dit har jeg en psykisk sperre mot å gå inn, derfor må jeg finne på noe annet. Hva med psykiatri, er det lov å kødde med dem? eller blir dem enda mer psykisk syke da og må ta enda flere pilletriller? Der er det nok best å holde seg i skinnet ja. Men har du ikke noe seriøst, interessant tema som kan diskuteres da, istedet for å provosere? Bedre i lengden det, kanskje. Eller gå ut og ta en pils. Fint vær nå 0 Siter
Gjest Artig-artig Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Der er det nok best å holde seg i skinnet ja. Men har du ikke noe seriøst, interessant tema som kan diskuteres da, istedet for å provosere? Bedre i lengden det, kanskje. Eller gå ut og ta en pils. Fint vær nå Seriøst og intressant? Tja,men artigere å provosere litt *sssss* Ingen øl! bor på slarvested skjønner du Her risikerer du å bli sladret om et halvt år etter den offentlige ølen, og da mister kosen sin sjarm. Særlig hvis du har barn, da er det skam og sette seg ned å drikke. Må nok reise laaaangt vekkistan om du kommer fra her og skal ha den kosen,hehe. Forøvrig er det stor forskjell på å ta en-to-tre øl synes jeg, og det å ta flere six-pack, men det er det ikke i slarvefolkets øyne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Et innleg om røyking, et om feite kjerringer og et om utro menn. Da har du antagelig provosert hele gjengen her inne. Og vil du provosere virkelig så skriver du om rasisme og konflikten mellom Israel og Palestina. 0 Siter
Gjest Artig-artig Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Et innleg om røyking, et om feite kjerringer og et om utro menn. Da har du antagelig provosert hele gjengen her inne. Og vil du provosere virkelig så skriver du om rasisme og konflikten mellom Israel og Palestina. Takk ; ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Feite folk i for små klær. Det er alltid en slager. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du kan jo skrive at du velger ikke å kastrere eller sterilisere kattene dine med en gang. Det gjør nok susen. Og blir det slapt, kan du legge på at mannen din har tatt livet av en liten kattunge en gang i garasjen. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Du kan jo skrive at du velger ikke å kastrere eller sterilisere kattene dine med en gang. Det gjør nok susen. Og blir det slapt, kan du legge på at mannen din har tatt livet av en liten kattunge en gang i garasjen. Jeg som synes dette med nakenbildet av ekser i nattbordsskuffen var nok.. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg som synes dette med nakenbildet av ekser i nattbordsskuffen var nok.. Gjør sikkert susen det også. 0 Siter
Albertine Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Homofile og adopsjon kanskje? Eller hvor late og uintelligente feite folk er? Eller det aller beste, kritiser rettskrivinga til folk! Der er det mange udetonerte landminer å tråkke på! 0 Siter
Gjest rdf Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Rødstrømper ? Homser på vidda ? Mest muslig politisk ukorrekt ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.