Gå til innhold

Provosere?

Anbefalte innlegg

Gjest Artig-artig
Skrevet

Forslag til hva jeg kan skrive om for å provosere? O tom for ideer O

Har sittet på ræva hele dagen, og kan vel fortsette de timene som er igjen og ;)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Vel...skakke så veldig mye til for å provosere enkelte her da, så du trenger ikke grave så dypt i hjernebarken, egentlig :) Stikk på sex-forum og si noe negativt om analsex, f.eks. så har du sysselsetting de neste par dagene ;D

Gjest Artig-artig
Skrevet

Dit har jeg en psykisk sperre mot å gå inn, derfor må jeg finne på noe annet.

Hva med psykiatri, er det lov å kødde med dem? eller blir dem enda mer psykisk syke da og må ta enda flere pilletriller?

Gjest Artig-artig
Skrevet

Vel...skakke så veldig mye til for å provosere enkelte her da, så du trenger ikke grave så dypt i hjernebarken, egentlig :) Stikk på sex-forum og si noe negativt om analsex, f.eks. så har du sysselsetting de neste par dagene ;D

Svaret mitt kom over ditt som jeg skulle svare på(skjønte du sikkert).

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Dit har jeg en psykisk sperre mot å gå inn, derfor må jeg finne på noe annet.

Hva med psykiatri, er det lov å kødde med dem? eller blir dem enda mer psykisk syke da og må ta enda flere pilletriller?

Der er det nok best å holde seg i skinnet ja. Men har du ikke noe seriøst, interessant tema som kan diskuteres da, istedet for å provosere? Bedre i lengden det, kanskje. Eller gå ut og ta en pils. Fint vær nå :)

Gjest Artig-artig
Skrevet

Der er det nok best å holde seg i skinnet ja. Men har du ikke noe seriøst, interessant tema som kan diskuteres da, istedet for å provosere? Bedre i lengden det, kanskje. Eller gå ut og ta en pils. Fint vær nå :)

Seriøst og intressant? Tja,men artigere å provosere litt *sssss*

Ingen øl! bor på slarvested skjønner du :)

Her risikerer du å bli sladret om et halvt år etter den offentlige ølen, og da mister kosen sin sjarm.

Særlig hvis du har barn, da er det skam og sette seg ned å drikke.

Må nok reise laaaangt vekkistan om du kommer fra her og skal ha den kosen,hehe.

Forøvrig er det stor forskjell på å ta en-to-tre øl synes jeg, og det å ta flere six-pack, men det er det ikke i slarvefolkets øyne.

Skrevet

Et innleg om røyking, et om feite kjerringer og et om utro menn. Da har du antagelig provosert hele gjengen her inne.

Og vil du provosere virkelig så skriver du om rasisme og konflikten mellom Israel og Palestina.

Gjest Artig-artig
Skrevet

Et innleg om røyking, et om feite kjerringer og et om utro menn. Da har du antagelig provosert hele gjengen her inne.

Og vil du provosere virkelig så skriver du om rasisme og konflikten mellom Israel og Palestina.

Takk ; )

ShitDiddelyDo
Skrevet

Feite folk i for små klær.

Det er alltid en slager.

bugge -jenta
Skrevet

Du kan jo skrive at du velger ikke å kastrere eller sterilisere kattene dine med en gang. Det gjør nok susen.

Og blir det slapt, kan du legge på at mannen din har tatt livet av en liten kattunge en gang i garasjen.

Gjest Aimabel
Skrevet

Du kan jo skrive at du velger ikke å kastrere eller sterilisere kattene dine med en gang. Det gjør nok susen.

Og blir det slapt, kan du legge på at mannen din har tatt livet av en liten kattunge en gang i garasjen.

Jeg som synes dette med nakenbildet av ekser i nattbordsskuffen var nok..

bugge -jenta
Skrevet

Jeg som synes dette med nakenbildet av ekser i nattbordsskuffen var nok..

Gjør sikkert susen det også.

Skrevet

Homofile og adopsjon kanskje? Eller hvor late og uintelligente feite folk er? Eller det aller beste, kritiser rettskrivinga til folk! Der er det mange udetonerte landminer å tråkke på!

Skrevet

Rødstrømper ? Homser på vidda ? Mest muslig politisk ukorrekt ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...