Gå til innhold

Savner du en meget privat fotosamling?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Vi skifter garderobeskap!

Bak det ene skapet fant vi "husmorens baketips"

Bak det andre skapet fant vi et meget privat mini-fotoalbum. Fnis:-D

Gjest Flystripa
Skrevet

Hehe! Enn om du finner ut hvem som er på bildene, og sender det anonymt i posten....

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe! Enn om du finner ut hvem som er på bildene, og sender det anonymt i posten....

Fornavnene har jeg. Står på albumet :-) Men ville du blitt sporet opp, eller ville du levd med at de bildene forsvant ut i periferien?

Gjest Tibarnsmor
Skrevet

Eller enda bedre, publiser bildene i et hardcoreblad og få betalt for dem. Hehehe!

Skrevet

*Fnis* Husker en venninne og jeg fant et meget vovet fotografi av en jente i 20-årene med påskrift bakpå en gang. Det sto noe sånt som:"Takk for en deilig natt med klitten din" eller noe i den duren. Dette var på ungdomsskolen og vi var nok fyllt av litt skrekkblandet fryd husker jeg. :o)

Det sto antagelig mottaker eller avsender på det for jeg husker vi sendte det til vedkommende i posten. *Hehe*

Gjest fiskefisk
Skrevet

Fornavnene har jeg. Står på albumet :-) Men ville du blitt sporet opp, eller ville du levd med at de bildene forsvant ut i periferien?

Hvilke forbokstaver var det da? Har ikke noe si om du skriver det her, det er jo bare to anonyme bokstaver...

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg ville nok satt pris på at de ble brent, av meg selv.

Gjest Aimabel
Skrevet

Bor du i Harstad?

Nei, i Oslo. Men hvis du har bodd her i løpet av de siste ti åra kan det være deg G

;-)

Skrevet

Eller enda bedre, publiser bildene i et hardcoreblad og få betalt for dem. Hehehe!

DET hadde vært direkte ufint :-)

"................................"

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvilke forbokstaver var det da? Har ikke noe si om du skriver det her, det er jo bare to anonyme bokstaver...

B+Y

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...