Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Vi skifter garderobeskap! Bak det ene skapet fant vi "husmorens baketips" Bak det andre skapet fant vi et meget privat mini-fotoalbum. Fnis:-D 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hehe! Enn om du finner ut hvem som er på bildene, og sender det anonymt i posten.... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hehe! Enn om du finner ut hvem som er på bildene, og sender det anonymt i posten.... Fornavnene har jeg. Står på albumet :-) Men ville du blitt sporet opp, eller ville du levd med at de bildene forsvant ut i periferien? 0 Siter
Gjest Tibarnsmor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hehe! Enn om du finner ut hvem som er på bildene, og sender det anonymt i posten.... Eller enda bedre, publiser bildene i et hardcoreblad og få betalt for dem. Hehehe! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 *Fnis* Husker en venninne og jeg fant et meget vovet fotografi av en jente i 20-årene med påskrift bakpå en gang. Det sto noe sånt som:"Takk for en deilig natt med klitten din" eller noe i den duren. Dette var på ungdomsskolen og vi var nok fyllt av litt skrekkblandet fryd husker jeg. ) Det sto antagelig mottaker eller avsender på det for jeg husker vi sendte det til vedkommende i posten. *Hehe* 0 Siter
Gjest fiskefisk Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Fornavnene har jeg. Står på albumet :-) Men ville du blitt sporet opp, eller ville du levd med at de bildene forsvant ut i periferien? Hvilke forbokstaver var det da? Har ikke noe si om du skriver det her, det er jo bare to anonyme bokstaver... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Fornavnene har jeg. Står på albumet :-) Men ville du blitt sporet opp, eller ville du levd med at de bildene forsvant ut i periferien? Jeg ville nok satt pris på at de ble brent, av meg selv. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Bor du i Harstad? Nei, i Oslo. Men hvis du har bodd her i løpet av de siste ti åra kan det være deg G ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Eller enda bedre, publiser bildene i et hardcoreblad og få betalt for dem. Hehehe! DET hadde vært direkte ufint :-) "................................" 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hvilke forbokstaver var det da? Har ikke noe si om du skriver det her, det er jo bare to anonyme bokstaver... B+Y 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.