Gjest dina2 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg låner dere to en stund, et barn jeg har, sa gud. Hold av ham mens han er på jord, og gråt når han får bud. han bringer smil og glede med, og blir hans opphold kort, så lever minnene som sol, og puster sorgen bort. Vil dere gi all kjærlighet til denne lille venn, og ikke hate meg når jeg skal ta ham hjem igjen. jeg gråter alltid når jeg leser denne i dødsannonser, men er det noen som vet hvor den er hentet fra? 0 Siter
Gjest Jumper Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Gå inn på forum for "et barn for lite", spør eller søk på tidligere innlegg så får du svar. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Gå inn på forum for "et barn for lite", spør eller søk på tidligere innlegg så får du svar. takk for tips. Kom over et svar med der med link til nettsiden, vi som har et barn for lite. Der var det diktet pluss mange andre fine dikt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.