Gjest må ha rolige dager Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er frisk og rask, men dessverre så har jeg migrene flere dager i uken. Dette pleier ikke å gå utover jobben. På jobb er det utrolig travelt, men jeg er på to ulike avdelinger. Det ene stedet har rolige vakter og mindre stress, og derfor foretrekker jeg å være der. Det er også lettere å være der når jeg får vondt i hodet, slik at jeg slipper alarmer og flere oppdrag på en gang. Jeg har gitt beskjed til sjefen om dette, men h*n sier at de har flere de må ta hensyn til. Jeg vet at flest foretrekker den travle avdelingen, men alikevel møter jeg ikke forståelse. Jeg ba en gang legen om legeerklæring, men det har jeg ikke fått. Hvordan skal jeg ordne dette? Takk for svar. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Snakk med tillitsvalgt og/eller verneombud. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Kanskje legen har glemt den erklæringen? Du kan jo spørre på nytt. Og dette med å tilrettelegge ift. de ansattes helse mener jeg er lovpålagt. Sjekk arbeidsmiljøloven, på www.lovdata.no (lov om arbeidervern og arbeidsmiljø). 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Kanskje legen har glemt den erklæringen? Du kan jo spørre på nytt. Og dette med å tilrettelegge ift. de ansattes helse mener jeg er lovpålagt. Sjekk arbeidsmiljøloven, på www.lovdata.no (lov om arbeidervern og arbeidsmiljø). Ja, det er lovpålagt å tilrettelegge så sant det er mulig, og at det ikke går utover de andre som jobber der, slik at de får unødig stor arbeidsbelastning. Mange som krever tilrettelegging som er umulig å gjennomføre. 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Etterom de fleste foretrekker den travle avdelingen, burde det ikke være noe problem at du jobber på den rolige. 0 Siter
Gjest må ha rolige dager Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ja, det er lovpålagt å tilrettelegge så sant det er mulig, og at det ikke går utover de andre som jobber der, slik at de får unødig stor arbeidsbelastning. Mange som krever tilrettelegging som er umulig å gjennomføre. Men dette er lett å gjemmomføre. De kan sette meg opp på vaktene som er i den rolige avdelingen. 0 Siter
Gjest må ha rolige dager Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Etterom de fleste foretrekker den travle avdelingen, burde det ikke være noe problem at du jobber på den rolige. Nemlig. Men alikevel ser det ut til at de ikke alltid tar hensyn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.