Gå til innhold

Gi meg inspirasjon

Anbefalte innlegg

Gjest må ha det rent
Skrevet

Klokka er nå blitt 21 30 og jeg må støvsuge og vaske huset i kveld. Skal avgårde tidlig i morgen og kommer hjem utpå ettermiddagen med ni jenter som skal ha vorspiel her.

Men hvordan skal jeg klare dette?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

hadde jeg vært deg hadde jeg venta med vaskinga til _etter_ at vorspielet var over (dagen etter) Bortkasta å gjøre noe nå :) (med mindre det ser ut som et grisehus, da)

Skrevet

Ta støvsuginga i kveld og vasken i morra?

(Ofte fungerer det slik at om en sier til seg selv at man bare trenger å gjøre halve jobben så fullfører man gjerne når man først er i gang.. ;-)

Skrevet

Tror du de som skal på vorspiel bryr seg om at det er støvsugd eller ikke?

De festene jeg har hatt har det vært lurere å støvsuge ETTERPÅ enn før. ;)

Gjest må ha det rent
Skrevet

hadde jeg vært deg hadde jeg venta med vaskinga til _etter_ at vorspielet var over (dagen etter) Bortkasta å gjøre noe nå :) (med mindre det ser ut som et grisehus, da)

Ser overhodet ikke ut som et grisehus, men er nok litt nøye. Vil ha det veldig respektabelt når jeg skal ha folk her:)

Gjest Button
Skrevet

Skjenk dem full _før_ du tar dem med hjem, da ser de ikke rotet uansett.

Skrevet

Ser overhodet ikke ut som et grisehus, men er nok litt nøye. Vil ha det veldig respektabelt når jeg skal ha folk her:)

Det bør jo være inspirasjon nok det at du absolutt vil ha det rent og respektabelt.

Gjest må ha det rent
Skrevet

Det bør jo være inspirasjon nok det at du absolutt vil ha det rent og respektabelt.

Det har du rett i, men sitter fortsatt her:)

Gjest det er kjempe lurt!!!
Skrevet

Skjenk dem full _før_ du tar dem med hjem, da ser de ikke rotet uansett.

ta en stor kost og fei alt rotet sammen og putt det i en skuff! det gjør alltid jeg når jeg må rydde rommet! da ser det kjempe fint ut! og mange sier at da har man ikke orden på ting men man har det! iallefall jeg for alt jeg bruker ligger i skuffen!!!!

Gjest må ha det rent
Skrevet

ta en stor kost og fei alt rotet sammen og putt det i en skuff! det gjør alltid jeg når jeg må rydde rommet! da ser det kjempe fint ut! og mange sier at da har man ikke orden på ting men man har det! iallefall jeg for alt jeg bruker ligger i skuffen!!!!

Har ikke rot, rydda i går:) har faktisk fått vasket badet no, så står kjøkkenet for tur, bare innom og glor på dol litt igjen:)

Gjest gjorde du ikke???
Skrevet

Har ikke rot, rydda i går:) har faktisk fått vasket badet no, så står kjøkkenet for tur, bare innom og glor på dol litt igjen:)

hæ? du sa jo at du måtte rydde jo

Gjest må ha det rent
Skrevet

hæ? du sa jo at du måtte rydde jo

Sa vaske og støvsuge:)

Gjest det er INGEN navn igjen
Skrevet

åja.. bare vaske!!! det trenger du ikke! ingen skal sikkert ligge å studere gulvet ditt uansett!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...