Gå til innhold

er det normalt???

Gjest vær så snill svar!! det er viktig!!!

Anbefalte innlegg

Gjest vær så snill svar!! det er viktig!!!
Skrevet

Hei! dette er litt flaut å skrive men... nå har jeg slanka meg ganske lenge.. 4 mnd eller noe og har gått ned 9 kilo. det er litt bra.. men jeg har ikke hatt mensen siden 7 mai!skulle fått den for over to uker siden! er det normalt??

Gjest alle navna er brukt opp!!
Skrevet

9 kg fra - til?

Og hvor høy er du?

jeg er nesten 170... brukte 4 mnd.. hvis det var det du lurte på

Gjest knarp
Skrevet

jeg er nesten 170... brukte 4 mnd.. hvis det var det du lurte på

fra - til betydde:

Hvilken vekt startet du på, og hvilken vekt har du nå?

Gjest vero!!!
Skrevet

fra - til betydde:

Hvilken vekt startet du på, og hvilken vekt har du nå?

jeg var 59 nå er jeg 49 50.. det bytter hele tiden.. mest 50

Gjest sånn går det da
Skrevet

Da er det ikke rart du har mista mensen. Du er minst 10 kg undervektig.

Gjest vero!!!
Skrevet

Da er det ikke rart du har mista mensen. Du er minst 10 kg undervektig.

åssen vet du det?? jeg tror ikke det.... man ser egentlig ikke at jeg har gått ned heller

Gjest Aimabel
Skrevet

50 kilo fordelt på 170 cm!! Da er det ikke rart du mister mensen. Du ødelegger kroppen din, forbrenningen, muskelmasse osv. Du skulle aldri gått ned de ni kiloene. Kroppen reagerer sånn for å fortelle deg at du må ta bedre vare på den. Kanskje du må få hjelp til å se at kroppen din var fin og slank før du begynte å slanke deg. Begynn å spis mye mer mat, og mosjoner så får du en frisk og fin kropp.

Gjest Aimabel
Skrevet

åssen vet du det?? jeg tror ikke det.... man ser egentlig ikke at jeg har gått ned heller

Kanskje du ikke ser det selv, og det er veldig synd. Men andre ser det nok!

Skrevet

"Sånn går det da" har helt rett - du er undervektig.

Sett inn høyden og vekten din her så ser du det også.

http://www.ur.se/vetenskap/322

Du har en BMI på 17. Går du opp 10 kg får du en BMI på 20. Det er fortsatt meget slankt, og mye sunnere!

Gjest stjerne85
Skrevet

jeg tror ikke du er undervektig, jeg er 163 og veier 50. Så lenge du spise deg mett hver dag på "skikkelig" mat og e friske så e du ikje undervektig. Eg har lagt på meg ca 10 kg, og eg føle at eg va mye sprekere då og orket mere da enn det eg gjør nå. Men eg trente mere den gang. Men hvis du ikke får mens om et par ueker til så bør du gjøre noe, kontakte lege el. Kossen har du klart å gå ned så mye? Trent?

Gjest vero!!!
Skrevet

Du har en BMI på 17. Går du opp 10 kg får du en BMI på 20. Det er fortsatt meget slankt, og mye sunnere!

er du sikker på at den mbi eller hva det het er riktig.. hva er det egentlig?????

Gjest vero!!!
Skrevet

jeg tror ikke du er undervektig, jeg er 163 og veier 50. Så lenge du spise deg mett hver dag på "skikkelig" mat og e friske så e du ikje undervektig. Eg har lagt på meg ca 10 kg, og eg føle at eg va mye sprekere då og orket mere da enn det eg gjør nå. Men eg trente mere den gang. Men hvis du ikke får mens om et par ueker til så bør du gjøre noe, kontakte lege el. Kossen har du klart å gå ned så mye? Trent?

har bare spist lite...

Gjest stjerne85
Skrevet

er du sikker på at den mbi eller hva det het er riktig.. hva er det egentlig?????

du kan jo heller begynne å trene og spise mere.. Å spise lite kan du jo ikke leve med lenge. Det hadde iallefall ikke eg klart.

Gjest Aimabel
Skrevet

Å, herregud! Jeg måtte teste min bmi for å få et inntrykk av hvordan denne jenta er. Jeg er helt vanlig bmi20, men kan gå ned 9 kilo før jeg blir undervektig. Jeg har vært fem kilo lettere og da kommenterte alle at jeg var tynn. Dette høres ikke normalt ut nei

Skrevet

Ta kontakt med lege og få henvisning til psykolog. Du trenger behandling for spiseforstyrrelser.

Skrevet

_Du_ ser ikke at du har gått ned nei, men du kan være temmelig sikker på at alle rundt deg ser det. Du er jo nærmest et vandrende skjelett jo...

Åsemor har det rette svaret til deg.

Skrevet

Du trenger ikke å slanke deg mer da men jeg er også 1,70 og veide 43 kg en periode og det uten å miste mensen. Men passelig vekt for meg er 57/58 kg, det er vel ganske normalt til høyden.

Skrevet

Første bud - KAST UT VEKTA!!

For det andre... du veier ikke altfor lite, men er utrolig slank likevel. Jeg er like høy som deg, og veide 48 kilo i flere år etter fødslene mine. Mensen hadde jeg likevel, men jeg spiste også normalt.

Gjør deg selv tjenesten at du slutter å være så fiksert på vekta, men heller kjenner på at klærne passer deg. Da får du en sunnere hverdag, og du slipper å få dårlig samvittighet for at vekta endrer seg med en halv kilo om dagen.

Drikk masse! Cellene i kroppen trenger væske for å kunne transportere oksygen rundt i kroppen, og hjertet trenger det for å slippe å jobbe så hardt..

Ta vare på deg selv nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...